Make

Platforma, která dodá vašemu IT oddělení dodatečné kapacity pro důležité produkty. Vhodné pro malé firmy i velké podniky.

Nepotřebujete programovat. Digitalizujte své podnikání na pár kliknutí.

Buďte v dobré společnosti - Make využívají lídři ve svém oboru

a dalších 1.000.000+ firem po celém světě

Integromat/Make součástí Gartner Magic Quadrant 2021 - report zde

Automatizace procesů, díky které budete flexibilní

Jednoduchý editor, díky kterému můžete realizovat své nápady. Budete se cítit jako programátor. A přitom nenapíšete ani řádek kódu.

Propojte byznysově důležité aplikace v řádu minut

  • 1000+ aplikací, které propojíte na pár kliknutí
  • Připojte se k dalším aplikacím pomocí RestAPI
  • Zabezpečená komunikace mezi aplikacemi nejvyššími standardy
  • Pracujte s jednotlivými daty i celými soubory

Příklady automatizací procesů, které zvládnete s Integromatem

Obchodní oddělení

Automatizace uzavírání obchod

Celý proces od uzavření přes fakturaci a zaplacení až po předání zákaznické podpoře. Automaticky, bez nutnosti jediného lidského zásahu.

Oslovování, které funguje

Zapojte automatizace do oslovování nových zákazníků. Obchodník tak vstoupí do obchodu, až je potenciální zákazník připraven nakupovat.

Lead Management

Připojte dodatečné informace k leadům a potenciálním zákazníkům. Získejte data z obchodního rejstříku, rejstříku dlužníků, katastru a dalších přímo do svého CRM.

Generování nabídek

Jednoduché i složité nabídky pro vaše zákazníky přímo na jejich email bez nutnosti čekání. Možnost připojit i schvalovací proces a vícestupňové úrovně slev.

Marketing

Generování leadů

Nastavte si automatizované kampaně přesně podle toho, co vám funguje. Zapojte emaily, volání, sms a další kanály. Díky správnému mixu, který bude automatizován, už nikdo neodolá.

Personalizovaný marketing

Díky obohacení vaší marketingové databáze o data z účetnictví a dalších zdrojů mohou být vaše kamapně cílenější a hlavně personalizovanější.

Kampaně na Facebooku a Googlu

Zdokonalte své kampaně na Facebooku a Googlu. Díky konverzním událostem se vám bude optimalizovat kampaň sama a vy získáte lepší výsledky.

Synchronizace dat

Sdílejte a synchronizujte své databáze mezi nástroji pro marketing a CRM. Zabraňte tomu, že horký kontakt nebude obsloužen. Zároveň sledujte vývoj leadu v čase.

Finance

Automatizace pohledávek

Pokud vám zákazník zaplatí, automatizace označí fakturu za zaplacenou. V případě prodlení systém notifikuje dlužníka a posílá zprávy, dokud nezaplatí. Účetní se tak můžou věnovat dalším věcem.

Finanční plánování

Nechte automatizaci doplňovat data do forecastů díky historickým datům. Zároveň získávejte aktuální data v reálném čase pro systém plánování.

Zadávání nových zákazníků

V případě získání nového zákazníka se jeho údaje automaticky propíšou do všech potřebných systémů k fakturaci. Omezíte riziko llidské chyby

Regulatorní report, report pro management

Nechte si generovat automatický report z regulatorních důvodů - ten můžete navíc rovnou odesílat regulátorovi. Nebo připravte reporty, které management dostane každé pondělí ráno.

Zákaznická podpora

Správa zákaznických dat

Aktualizujte data o svých zákaznících mezi různými nástroji - support tool, CRM, účetnictví a další. Díky tomu vaši lidé budou schopni poskytovat prvotřídní zákaznickou podporu.

Prioritizace důležitých zákazníků

Nechte si posílat požadavky zákazníků různými cestami - emailem, sms, nástrojem korporátní komunikace (MS Teams, Slack) a dalšími. Systém vám je automaticky zaznamená a upřednostní před ostními.

Předpověď odchodu zákazníka

Nechte automatizace hlídat klíčové faktory, které předvídají odchod zákazníka. Buďte informováni včas, abyste mohli podniknout kroky před tím, než zákazník vůbec začne přemýšlet o odchodu.

Vývoj produktu

Propojte nástroj pro zákaznikou podporu s tím pro vývoj produktu. Váš vývojový tým tak bude mít neustále aktualizovaný seznam požadavků lidí na daném trhu.

HR

Od náboru po skončení

Automatizujte celý životní cyklus zaměstnance od náboru až po ukončení spolupráce. Automatizujte smlouvy, docházku, informování o dovolených, schvalování zahraničních cest a další.

Školení a rozvoj lidí

Informujte zaměstnance o možnostech školení, připomínejte manažerům rozvojové programy a nastavte automatizaci pro certifikační plány.

Hiring a onboarding nového zaměstnance

Od podání žádosti, přes automatizovaný předvýběr a domluvení schůzek s vybranými zájemci až po jejich podpis smlouvy a zavedení nového zaměstnance do systému.

Přístupy - získání a odebrání

Získávejte přístupy do systémů v den podpisu smlouvy. Vygenerujte emailový účet, přístupy do interního systému a dalších. Stejně tak na jeden klik přístupy odeberte.

Jak vám pomůžeme?

V roce 2018 jsme vybírali platformu pro automatizace. Vyzkoušeli jsme 15 různých systémů až jsme vybrali Make jako nejlepší platformu ze dvou důvodů - jednoduché na ovládání a pochopení a pak také pokročilé funkce jako webhooky, data story, podmíněné filtry nebo error handlery.

Make zastupujeme v Česku a na Slovensku. Získali jsme nejvyšší ocenění Expert+ partner.

Konzultace

Firmám pomáháme identifikovat procesy, navrhnout vhodné nástroje a pomocí Make je propojit. Zároveň automatizujeme firemní procesy a odstraňujeme zbytečnou administrativu a rutinní práci zaměstnanců, což vede k vyšší efektivitě práce.

Support a údržba

Kromě vytvoření hotových integrací a automatizací nabízíme i jejich rozvoj, pravidelnou údržbu a zákaznickou podporu v českém jazyce. Můžete se na nás obrátit telefonicky +420 773 660 828 nebo emailem davame@davame.cz každý všední den 8-17h.

Školení

Zaškolíme vás i vaše kolegy nejen v samotném nástroji, ale i v tom, jak přemýšlet o inovacích, integracích a automatizacích. Každý se tak může stát odborníkem na digitalizace podnikání. Školíme Integromat online, ale i osobně v kancelářích zákazníků. Kurzy trvají od 2 hodin základu do 6 týdnů praktických cvičení.

Monitoring scénářů

Používáte platformu Make.com a běží vám na ní scénáře kritické pro váš byznys? Služba monitoringu scénářů se postará, aby vám neustále běžely.

24/7

Vaše scénáře hlídáme nonstop. 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.

348 zásahů

Průměrně zasahujeme u 348 případů výpadku měsíčně.

Ceník

Cena od 9 USD/měsíc po 10 000 USD/měsíc - dle využití a počtu operací.

Core

9 USD/měsíčně

Při platbě na celý rok

10 tis. operací/měsíc

10,59 USD při měsíční platbě

Pro

16 USD/měsíčně

Při platbě na celý rok

120 tis. operací/rok

18,82 USD při měsíční platbě

Teams

29 USD/měsíčně

Při platbě na celý rok

120 tis. operací/rok

34,12 USD při měsíční platbě

Domluvte si ukázku Make

Zrychlíte inovace. Budete mít náskok před konkurencí. Rozšíříte kapacity svému IT oddělení.