Proč si vybrat Pipedrive CRM?

Nástroj, který si vzal za cíl zjednodušit práci obchodního týmu a zefektivnit získání nových klientů, to je Pipedrive CRM. Řešení, které nejvíce ocení samotný uživatel, kterému se v nástroji bude intuitivně pracovat, kdy na pár kliků zjistí všechny potřebné informace o klientech, projde si historii komunikace či nalezne všechny své úkoly v přehledném TO-DO listu. Vedoucí obchodu pak bude mít vždy přehled o stavu jednotlivých obchodních případů a kontrolu nad prací jeho podřízených.

 

Každodenní práce a Pipedrive CRM

 

Pipedrive CRM maximálně zjednodušuje práci jeho uživatelům pomocí několika hlavních funkcí. Jednoduchá dohledatelnost jakékoliv informace je základ. Automatické přiřazování e-mailové komunikace k relevantnímu kontaktu či obchodnímu případu Vás zbaví dlouhých minut prohledávání Vaší e-mailové schránky. Máte problém s připomínáním se svým potenciálním zákazníkům? Pipedrive toto hlídá za Vás. Jednoduchý seznam aktivit je pak místem, kde vidíte, jak Vám jde práce od ruky.

Máte mnoho klientů a rádi byste si je filtrovali podle různých údajů? Jste na správném místě. Pipedrive nabízí možnost tvorby osobních i sdílených filtrů na základě jakékoliv informace, kterou si v Pipedrive vedete. Takto vyfiltrovaným skupinám lidí pak můžete odesílat hromadné emaily, vytvořené na základě uložených šablon či generovat nabídky jedním kliknutím. Není problém si dokonce vytvořit přímo mailingové kampaně a rozjet marketing.
Pokud máte tým obchodníků a chcete mít aktuální přehled o tom, jak jsou úspěšní a jak splňují cíle, pak Vám jistě udělá radost, že Pipedrive nabízí zajímavé grafické znázornění Vašich obchodních snah. Je možné i přidělit různé stupně oprávnění a přístupů k jednotlivým záznamům, tak aby se každý staral jen o to, o co má.

Integrace a Pipedrive CRM

 

Používáte hodně nástrojů a musíte informaci zapisovat několikrát či pořád se odhlašovat a přihlašovat do různých služeb? Pipedrive Vám nabízí možnost vše ovládat z jednoho místa. Pomocí velkého množství přímých integrací, můžete zvát na videohovory své zákazníky přímo z Pipedrive, ať už je Vaše oblíbená služba Zoom, Microsoft Teams či Google Meets. Není problém i napojení na další komunikační systémy jako jsou Slack či Whatsapp. Je možné i využití nativních napojení na systémy jako je Asana nebo Trello. A pokud byste nenašli vámi používanou službu na Pipedrive Marketplace, vždy je možné jej propojit externím systémem díky propracovanému API.

Pipedrive můžete napojit i na své webové stránky a vytvořit zde formulář, kam vám budou padat nové poptávky, které se automaticky zapisují do systému. Je možné využít i Chatbota, který si bude povídat s návštěvníky vašich stránek a odpovídat na nejčastější dotazy. Všechny tyto aktivity a služby pak můžete následně zakomponovat do různých automatizačních scénářů, díky kterým se všechna zbytečná administrativa bude řešit sama za Vás a Vy se budete moci soustředit jen na to, co Vám přinese peníze a roztočí byznys.

Potřebujete pomoci s Pipedrive CRM? Neváhejte nás kontaktovat na adela.hricova@davame.cz nebo na +420 773 660 828