Proč si vybrat Pipedrive CRM?
Nástroj, který si vzal za cíl zjednodušit práci obchodního týmu a zefektivnit získání nových klientů, to je Pipedrive CRM. Řešení, které nejvíce ocení samotný uživatel, kterému se v nástroji bude intuitivně pracovat, kdy na pár kliků zjistí všechny potřebné informace o klientech, projde si historii komunikace či nalezne všechny své úkoly v přehledném TO-DO listu. Vedoucí obchodu pak bude mít vždy přehled o stavu jednotlivých obchodních případů a kontrolu nad prací jeho podřízených.
Každodenní práce a Pipedrive CRM
Pipedrive CRM maximálně zjednodušuje práci jeho uživatelům pomocí několika hlavních funkcí. Jednoduchá dohledatelnost jakékoliv informace je základ. Automatické přiřazování e-mailové komunikace k relevantnímu kontaktu či obchodnímu případu Vás zbaví dlouhých minut prohledávání Vaší e-mailové schránky. Máte problém s připomínáním se svým potenciálním zákazníkům? Pipedrive toto hlídá za Vás. Jednoduchý seznam aktivit je pak místem, kde vidíte, jak Vám jde práce od ruky.



Integrace a Pipedrive CRM
Používáte hodně nástrojů a musíte informaci zapisovat několikrát či pořád se odhlašovat a přihlašovat do různých služeb? Pipedrive Vám nabízí možnost vše ovládat z jednoho místa. Pomocí velkého množství přímých integrací, můžete zvát na videohovory své zákazníky přímo z Pipedrive, ať už je Vaše oblíbená služba Zoom, Microsoft Teams či Google Meets. Není problém i napojení na další komunikační systémy jako jsou Slack či Whatsapp. Je možné i využití nativních napojení na systémy jako je Asana nebo Trello. A pokud byste nenašli vámi používanou službu na Pipedrive Marketplace, vždy je možné jej propojit externím systémem díky propracovanému API.


Potřebujete pomoci s Pipedrive CRM? Neváhejte nás kontaktovat na adela.hricova@davame.cz nebo na +420 773 660 828