Proč si vybrat Pipedrive CRM?

Nástroj, který si vzal za cíl zjednodušit práci obchodního týmu a zefektivnit získání nových klientů, to je Pipedrive CRM. Řešení, které se dokáže kdokoliv rychle naučit používat a které si následně zamiluje a bude s ním chtít dobrovolně pracovat. Díky tomu má pak firma a obchodní ředitel kvalitní data pro řízení obchodu.

Každodenní práce a Pipedrive CRM

 

Pipedrive CRM maximálně zjednodušuje práci jeho uživatelům pomocí několika hlavních funkcí. Jednoduchá dohledatelnost jakékoliv informace je základ. Automatické přiřazování e-mailové komunikace k relevantnímu kontaktu či obchodnímu případu Vás zbaví dlouhých minut prohledávání Vaší e-mailové schránky. Máte problém s připomínáním se svým potenciálním zákazníkům? Pipedrive toto hlídá za Vás. Jednoduchý seznam aktivit je pak místem, kde vidíte, jak Vám jde práce od ruky.

Máte mnoho klientů a rádi byste si je filtrovali podle různých údajů? Jste na správném místě. Pipedrive nabízí možnost tvorby osobních i sdílených filtrů na základě jakékoliv informace, kterou si v Pipedrive vedete. Takto vyfiltrovaným skupinám lidí pak můžete odesílat hromadné emaily, vytvořené na základě uložených šablon či generovat nabídky jedním kliknutím. Není problém si dokonce vytvořit přímo mailingové kampaně a rozjet marketing.
Pokud máte tým obchodníků a chcete mít aktuální přehled o tom, jak jsou úspěšní a jak splňují cíle, pak Vám jistě udělá radost, že Pipedrive nabízí zajímavé grafické znázornění Vašich obchodních snah. Je možné i přidělit různé stupně oprávnění a přístupů k jednotlivým záznamům, tak aby se každý staral jen o to, o co má.

Integrace a Pipedrive CRM

Používáte hodně nástrojů a musíte informaci zapisovat několikrát či pořád se odhlašovat a přihlašovat do různých služeb? Pipedrive Vám nabízí možnost vše ovládat z jednoho místa. Pomocí velkého množství přímých integrací, můžete zvát na videohovory své zákazníky přímo z Pipedrive, ať už je Vaše oblíbená služba Zoom, Microsoft Teams či Google Meets.

Není problém i napojení na další komunikační systémy jako jsou Slack či Whatsapp. Je možné i využití nativních napojení na systémy jako je Asana nebo Trello. A pokud byste nenašli vámi používanou službu na Pipedrive Marketplace, vždy je možné jej propojit externím systémem díky propracovanému API.

Pipedrive můžete napojit i na své webové stránky a vytvořit zde formulář, kam vám budou padat nové poptávky, které se automaticky zapisují do systému. Je možné využít i Chatbota, který si bude povídat s návštěvníky vašich stránek a odpovídat na nejčastější dotazy. Všechny tyto aktivity a služby pak můžete následně zakomponovat do různých automatizačních scénářů, díky kterým se všechna zbytečná administrativa bude řešit sama za Vás a Vy se budete moci soustředit jen na to, co Vám přinese peníze a roztočí byznys.

Toto byl jen drobný výpis důvodů, proč zvolit Pipedrive CRM. Další důvody naleznete v článku 5 funkcí v CRM, které obchodník skutečně potřebuje.

Potřebujete pomoci s implementací Pipedrive? Obraťte se na nás na telefonu +420 773 660 828. Nebo si Piperive můžete hned teď vyzkoušet.


Mohlo by vás také zajímat

Kterou licenci Pipedrive zvolit? 5 funkcí pro správné rozhodnutí

Kterou licenci Pipedrive zvolit? 5 funkcí pro správné rozhodnutí

Který plán Pipedrive CRM vybrat pro vaši firmu? Tady je 5 funkcí, které to rozhodnou za vás.

Jak dlouho trvá zavedení Pipedrive CRM do firmy?

Jak dlouho trvá zavedení Pipedrive CRM do firmy?

Kolik času si musíte připravit na zavedení CRM do firmy? U Pipedrive to není zas tolik, ale nějaký čas to bude trvat. Podívejte se, jak asi dlouho.

5 funkcí v CRM, které obchodník skutečně potřebuje

5 funkcí v CRM, které obchodník skutečně potřebuje

Těchto 5 funkcí potřebuje každý obchodník, aby byl efektivní. Máte je všechny?

Souhrn všech podzimních novinek v Pipedrive (2023)

Souhrn všech podzimních novinek v Pipedrive (2023)

Přehled všech novinek v Pipedrive v druhém pololetí roku 2023. A není toho málo. Podívejte se - určitě se něco bude hodit.