Nesmíte to zabalit po prvním emailu. To je chyba většiny obchodníků. Hlavním argumentem je nedostatek času. Psát 6 emailů, ještě v průběhu třeba 3 týdnů a u 50 zákazníků… To je nějakých 300 emailů během 3 týdnů k normální práci.
Pokud nejste emailový masochista, tak to dřív nebo později přestanete dělat.
Proto opět přichází na řadu automatizace. Připravte si 6 emailů, které budete postupně odesílat. A následně je zadejte do Integromatu- https://www.integromat.com/cs , který je za vás automaticky odešle ve správný čas.
Díky Integromatu navíc můžete emaily více personalizovat s informacemi z vašeho CRM - například oslovení, název společnosti, počet zaměstnanců, obrat za loňský rok, místo působení, atp.
Pojďme se podívat, jaké emaily se dají posílat:
Úvodní - odpoví 2%
Dobrý den pane ,,Nováku",
Neměl byste čas se pobavit o vašich tiskárnách? ,,Jihomoravský kraj" je naše doménou a máme tam několik zákazníků, kterým jsme snížili významně náklady.
S pozdravem
Následný - poslat za 2 dny - odpoví 5%
Dobrý den pane ,,Nováku",
V loňském roce jste měli obrat ,,XX milionů korun". Při takové velikosti musíte mít velkou spotřebu tisku. Je tu možnost si zavolat a pobavit se o tom?
S pozdravem
Další - poslat za 4 dny - odpoví 7%
Dobrý den pane ,,Nováku",
Možná máte strach, že optimalizace ,,tisku" může stát v počáteční fázi velkou investici. Je tomu tak?
S pozdravem
A poté to začíná - poslat za další 4 dny - odpoví 20%
Dobrý den pane ,,Nováku",
Nevím, zda jste ta správná osoba, která řeší ,,náklady na tisk" u vás. Má ,,Škoda auto" někoho jiného, na koho bych se mohl obrátit?
S pozdravem