Powered by Smartsupp
Domů Delivery Blog Cold emailing aneb jak vyzrát na studené e-maily
businessmen-get-advertising-phishing-spreading-malware-irrelevant-unsolicited-spam-message-spam-unsolicited-messages-malware-spreading-concept_335657-1837
Delivery 09.12. 2020

Cold emailing aneb jak vyzrát na studené e-maily

Potřebujete se dostat do firmy? Co zkusit email? Možná si řeknete, že doba už není moc emailová. S tím se nedá úplně souhlasit.

Ano, všichni dostávají hromady emailů. Některé končí ve spamu, jiné v koši. Ale pokud jste dostatečně vytrvalí, tak i na váš email můžete dostat odpověď. Kouzlo je v množství.

Statisticky na první studený email odpoví méně než 2% respondentů. Na druhý už odpoví  5% . Na třetí kolem 7%.

A teď to přijde.

Na čtvrtý email už odpoví kolem 20% lidí, na pátý email přes 30% lidí a na šestý také kolem 30%.

Nesmíte to zabalit po prvním emailu. To je chyba většiny obchodníků. Hlavním argumentem je nedostatek času. Psát 6 emailů, ještě v průběhu třeba 3 týdnů a u 50 zákazníků… To je nějakých 300 emailů během 3 týdnů k normální práci.

Pokud nejste emailový masochista, tak to dřív nebo později přestanete dělat.

Proto opět přichází na řadu automatizace. Připravte si 6 emailů, které budete postupně odesílat. A následně je zadejte do Integromatu- https://www.integromat.com/cs , který je za vás automaticky odešle ve správný čas.

Díky Integromatu navíc můžete emaily více personalizovat s informacemi z vašeho CRM - například oslovení, název společnosti, počet zaměstnanců, obrat za loňský rok, místo působení, atp.

 

Pojďme se podívat, jaké emaily se dají posílat:

Úvodní - odpoví 2%

Dobrý den pane ,,Nováku",

Neměl byste čas se pobavit o vašich tiskárnách? ,,Jihomoravský kraj" je naše doménou a máme tam několik zákazníků, kterým jsme snížili významně náklady.

S pozdravem

 

Následný - poslat za 2 dny - odpoví 5%

Dobrý den pane ,,Nováku",

V loňském roce jste měli obrat ,,XX milionů korun". Při takové velikosti musíte mít velkou spotřebu tisku. Je tu možnost si zavolat a pobavit se o tom?

S pozdravem

 

Další - poslat za 4 dny - odpoví 7%

Dobrý den pane ,,Nováku",

Možná máte strach, že optimalizace ,,tisku" může stát v počáteční fázi velkou investici. Je tomu tak?

S pozdravem

 

A poté to začíná - poslat za další 4 dny - odpoví 20%

Dobrý den pane ,,Nováku",

Nevím, zda jste ta správná osoba, která řeší ,,náklady na tisk" u vás. Má ,,Škoda auto" někoho jiného, na koho bych se mohl obrátit?

S pozdravem

A teď můj oblíbený - poslat za dalších 8 dní - odpoví 30%

Dobrý den pane ,,Nováku",

Poslal jsem vám několik emailů, ale bez odpovědi. Chci se jen zeptat - došly Vám?

S pozdravem

 

Poslední - poslat za dalších 10 dní - odpoví 30%

Dobrý den pane ,,Nováku",

Vypadá to, že optimalizace ,,nákladů na tisk" není aktuální pro vaši firmu.

Můžu se vám ozvat třeba za půl roku?

S pozdravem

 

Obchodník takto může oslovit desítky, možná stovky studených kontaktů měsíčně. Bez jakékoliv administrativy navíc. A pak jen čeká, až se rybička chytne.

Nevíte si rady s nastavením automatických emailů pomocí Integromatu? Zavolejte nám na +420 773 660 828, nebo napište na davame@davame.cz a my vám se vším rádi poradíme.

Máte zájem o vlastní řešení?

Spojíme se s vámi, projdeme vaše procesy a řekneme vám, jak věci dělají úspěšné firmy. Pokud vás to zaujme, ukážeme vám, jak postupovat a pomůžeme s celým procesem vaší digitální transformace.

Kontaktujte nás
Frame 1000001699
Tomáš Wiesner CEO | Dáváme s.r.o.
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit