Support
Zákaznická péče je klíčovým prvkem každé úspěšné firmy, protože přímo ovlivňuje spokojenost a loajalitu zákazníků.
Spokojený zákazník u vás utratí více, nakoupí znovu, nebo vás doporučí.
Zavedením správných nástrojů eliminujete náklady na zákaznickou péči.
Ke svému produktu či službě můžete přidat dodatečné služby a zvýšit hodnotu objednávky.
Tři základní pilíře Supportu
Nástroj na poprodejní péči.
Sbírání hodnocení na konci obchodního procesu i během něho.
Získání doporučení na další zákazníky.
Aftercare
Zavedením správných nástrojů na poprodejní část zvýšíte spokojenost zákazníků. Dokážete odbavovat jejich dotazy i odbavovat jejich požadavky rychleji a těmi správnými lidmi ve firmě.
Přímá komunikace zároveň slouží k udržení loajality zákazníka a předchází jeho ztrátě.
Sběr hodnocení
Hodnocení je velmi podceňovaná součást obchodního procesu. Díky správnému sběru hodnocení jste schopní identifikovat slabá místa ve firmě a následně je zlepšovat. Ať už se jedná o vylepšení samotných procesů, tak i tréninku vašich interních lidí. Tím posouváte svou službu na novou úroveň.
Sběr doporučení
Až 90 % spokojených zákazníků je ochotno dát doporučení ale jen jeden obchodník z deseti si o něj aktivně řekne. Správný systém sběru doporučení může automaticky generovat nové poptávky pro vaši firmu.
Jednotlivé nástroje pro zákaznickou podporu
Snadné a efektivní CRM od obchodníků pro obchodníky. Automatizujte celý obchodní proces na jednom místě.
Propojte vaše interní aplikace mezi sebou nebo je napojte na další systémy třetích stran.
Nadstavba vašeho CRM, kterou využijí vaši zákazníci i zaměstnanci.
Využijte naše zkušenosti. Nemusíte trávit hodiny testováním různých nástrojů, procesů a přístupů. My se postaráme, abyste co nejdříve začali uzavírat nové obchody.
FAQ
Jednotlivé nástroje pro zákaznickou podporu
Zákaznická péče je soubor procesů a činností, které firma provádí, aby uspokojila potřeby a očekávání zákazníků, řešila jejich problémy a zajistila jejich spokojenost.
Proč je zákaznická péče důležitá?
Jaké jsou hlavní role zákaznické péče?
Mezi hlavní role zákaznické péče patří řešení problémů a poskytování informací. To lze dnes vyřídit automaticky či poloautomaticky. Další součástí je podpora prodeje - identifikace příležitostí pro obchodníky. A v neposlední řadě získávání zpětné vazby.
Je možné automatizovat sběr doporučení od spokojených zákazníků?
Máte zájem o vlastní řešení?
Spojíme se s vámi, projdeme vaše procesy a řekneme vám, jak věci dělají úspěšné firmy. Pokud vás to zaujme, ukážeme vám, jak postupovat a pomůžeme s celým procesem vaší digitální transformace.
![Frame 1000001699](/userfiles/thumbs/a/frame-1000001699-8ab17aef-640x640-1.webp)