6 triků, aby vaše e-maily z Pipedrive nebyly označeny jako SPAM

Posíláte e-maily z Pipedrive? Podívejte se na 6 triků, jak zabránit, aby nebyly označeny za SPAM. Podle serveru optinmonster.com existuje celkem 16 důvodů, proč e-maily nejsou doručovány. Mezi ty nejčastější se řadí neoprávněnost odeslání danému příjemci, užívání domény nyní nebo v minulosti pro posílání spamu, neodpovídající předmět e-mailu jeho obsahu, označení za SPAM samotným příjemcem nebo přílohy.

Pipedrive má pro vás doporučení. Tyto triky vám pomůžou v lepším doručení. 

  1. Nepoužívejte dodatečný software pro sledování otevřenosti e-mailů a klikání na odkazy. Pipedrive funkce jsou dostatečné.
  2. Používejte popisné linky jako například Pipedrive místo sousloví jako "klikněte zde pro Pipedrive" nebo "www.pipedrive.com".
  3. Rozesílejte e-maily s pauzami - držte se pravidla minimálně 30 sekund mezi e-maily.
  4. Pokud používáte v Pipedrive automatizace na posílání e-mailů, dávejte pozor na hromadné úpravy. Hromadná úprava může spustit odeslání desítek či stovek e-mailů v krátkém intervalu.
  5. Posílejte rozumné množství e-mailů denně (orientačně max 700). Toto není jen z důvodu SPAM filtrů, ale také kvůli samotným poskytovatelům e-mailů. Ti často mají limity a můžou vám zablokovat účet.
  6. Pokud používáte HTML šablony, tak se vyvarujte jejich kopírování ze stránek třetích stran či samotných e-mailů. Využijte e-mailového klienta přímo v Pipedrive a založte si šablony tam.

Pro posílání hromadných e-mailů z Pipedrive používejte selský rozum. Posílejte kvalitní obsah na publikum, které s příjmem souhlasí. Nepoužívejte podivné databáze kolující po internetu. Pokud nemusíte, nevkládejte přílohy či obrázky. 


Mohlo by vás také zajímat

Klíč k úspěšné implementaci Pipedrive CRM: osobní onboarding pro všechny nové firmy zdarma

Klíč k úspěšné implementaci Pipedrive CRM: osobní onboarding pro všechny nové firmy zdarma

Jen díky profesionálním onboardingu můžete maximalizovat užitek z Pipedrive CRM. My vám nyní dáváme zdarma pro všechny nové klienty.

5 funkcí v CRM, které obchodník skutečně potřebuje

5 funkcí v CRM, které obchodník skutečně potřebuje

Těchto 5 funkcí potřebuje každý obchodník, aby byl efektivní. Máte je všechny?

Cold emailing aneb jak vyzrát na studené e-maily

Cold emailing aneb jak vyzrát na studené e-maily

Potřebujete se dostat do firmy? Co zkusit email? Možná si řeknete, že doba už není moc emailová. S tím se nedá úplně souhlasit. Ano, všichni dostávají hromady emailů. Některé končí ve spamu, jiné v koši. Ale pokud jste dostatečně vytrvalí, tak i na váš email můžete dostat odpověď.

Hromadné posílání e-mailů - jak nespamovat

Hromadné posílání e-mailů - jak nespamovat

Posíláte newslettery z vašeho soukromého firemního emailu? Tak pozor! Může se vám stát, že vás google nebo jiní internetoví poskytovatelé označí za spammery a vaše emaily budou končit mezi nevyžádanou poštou.