Powered by Smartsupp
Domů Presales Blog Marketing a CRM Pipedrive Lead generation: Myslíte, že záleží jen na kvantitě leadů?
online-marketing-landing-page-template_52683-55941
Presales 05.04. 2023

Marketing a CRM Pipedrive Lead generation: Myslíte, že záleží jen na kvantitě leadů?

Pipedrive CRM si umí změřit nejen množství, ale i kvalitu leadů. A s nasbíráním těch skutečně kvalitních roste šance uskutečnění obchodu. Zjistěte, jak vám CRM Pipedrive pomůže se získáváním relevantních leadů a zlepšete si skóre prodejů.

Placená reklama na Facebooku, LinkedInu a dalších sociálních sítích

Pipedrive CRM výborně komunikuje s Google i Meta nástroji. Vás zbaví nutnosti vytvářet další a další formuláře a vaše zákazníky nutnosti je vyplňovat. Pipedrive také můžete propojit s nástroji, které procházejí kontakty na LinkedIn – na jedno kliknutí pak kontakty přidáte do CRM.

 

Vlastní publika

Vytváření tzv. publik umožňuje vaši reklamu lépe cílit. Zákazníci, kteří projevili zájem o některý váš produkt a dali vám na sebe kontakt, uvidí v reklamách informace o daném produktu (od průvodce výběrem až po užitečné tipy při používání produktu). Takový obsah je zaujme i do budoucna a až se rozhodnou, že produkt koupí, vysoce pravděpodobně za tímto účelem navštíví právě váš web.

 

  • Cílená reklama = levná reklama – ať už se vám někdo zaregistruje, nebo kontakty získáte sami, zaměříte se především na relevantní zákazníky. Ti vás uvidí skrze cílené reklamy na Facebooku nebo třeba Instagramu. Přesně cílené reklamy jsou levnější – zaplatíte za to, co má šanci přetavit se v obchod.
  • Práce na brandingu – zlepšení povědomí o vašem brandu znamená, že vás lidi začnou vnímat jako lídry na trhu. Získáte další body dotyku (touchpoints), které se zákazníky máte. V praxi to funguje tak, že když jim v budoucnu třeba zavoláte, už vás budou znát. A to pravděpodobnost uzavření obchodu zase o něco zvýší.

 

Lead Ads

Pokud návštěvníka sociálních sítí zaujme vaše reklama, může vám na jeden klik odeslat své osobní údaje (jméno, email, telefon) přímo do Pipedrive CRM.

 

Webové formuláře

Webové formuláře představují ideální možnost, jak získat data a navíc přitáhnout zákazníkovu pozornost na váš web. Formulář si snadno vytvoříte v Pipedrive, umístíte na svůj web a zákazník se po prokliku reklamy dostane na vaší landing page.

 

Tím to ale nekončí. Díky formulářům umístěným na vašem webu se do Pipedrive propíšou nejen kontakty z placené reklamy, ale i ty z organické návštěvnosti.

 

Původ a cesta leadu

Superschopností CRM systému Pipedrive je to, že spolu s daty natahuje i informace o tom, odkud daný lead přišel.

 

Dozvíte se, co zákazníka zaujalo natolik, že zadal poptávku. Data máte rovnou strukturovaná – oslovte zákazníka e-mailem a třeba mu hned vytvořte konkrétní nabídku.

 

Pipedrive Live Chat / chatbot

Vedle webových formulářů využijte také nástroj Pipedrive Chatbot, který se po zvolení možnosti komunikace s operátorem přepne na Pipedrive Live Chat. Na svůj web jednoduše vložíte okno pro chatování a díky CRM budete schopni reagovat na případné dotazy vašich zákazníků v reálném čase.

 

I díky Pipedrive Live Chatu můžete získat důležitá data, jako je jméno a příjmení potenciálního zákazníka, případně jaké má telefonní číslo nebo jakou firmu zastupuje. Tyto informace se pak rovnou překlopí do systému CRM.

 

Měření úspěšnosti kampaní

Taky měření úspěšnosti kampaní posunete s CRM systémem Pipedrive na novou úroveň – u každého leadu si zobrazíte kampaň i grafiku, která lead vygenerovala.

 

Kolik vám odkud chodí leadů, by vás mělo zajímat nejen na začátku celého procesu, ale hlavně na konci. Posviťte si především na úspěšnost zdrojů. To, že vám např. z Facebooku chodí hromady leadů, ještě neznamená, že se z tohoto zdroje uzavírá nejvíce obchodů. Měřte především zdroje u vyhraných obchodních případů.

 

Leady v kapse

Vězte, že automatizace dokáže divy a u lead managementu to platí dvojnásob. Pipedrive vám pomůže právě s těmi aktivitami, na které se často zapomíná – ve chvíli, kdy obdržíte nový lead, CRM jej dokáže rovnou přiřadit obchodníkovi. Tomu se automaticky nastaví aktivita k zavolání a poptávajícímu CRM zašle informace, kdo je jeho přiřazený obchodník a že se mu během pár hodin/dní ozve.

 

Leady samozřejmě můžete zadávat i ručně. Obchodník vloží základní informace a pokud v průběhu komunikace se zákazníkem bude potřeba něco pozměnit nebo doplnit, lead jednoduše upraví

 

Stále ještě zvažujete? Napište nám na e-mail adela.hricova@davame.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře tady na webu. Zastihnete nás taky na telefonu: +420 773 660 828. Rádi vám poradíme.

Máte zájem o vlastní řešení?

Spojíme se s vámi, projdeme vaše procesy a řekneme vám, jak věci dělají úspěšné firmy. Pokud vás to zaujme, ukážeme vám, jak postupovat a pomůžeme s celým procesem vaší digitální transformace.

Kontaktujte nás
Frame 1000001699
Tomáš Wiesner CEO | Dáváme s.r.o.
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit