Pipedrive
Freshpoint - digitalizace obchodu s čerstvými a zdravými svačinami
Naše automatizace pomohli Freshpointu zvýšit spokojenost se službou "Lednice s čerstvým jídlem vlastní výroby" a obsloužit rychleji nové zákazníky.
5 výhod online CRM systémů
Online CRM systémy jsou hlavním hnacím motorem vysoce úspěšných obchodních týmů. Podívejme se na hlavní výhody.
Jak digitalizovat firmu
Jak digitalizovat firmu? To je jedna z věcí, kterou v Dáváme řešíme na denním pořádku. Konkurenceschopná firma musí mít tři základní pilíře - správné firemní systémy, dobře nastavené procesy a zaškolené lidi.
Pipedrive: Identifikujte potenciální zákazníky z vašeho webu
Pipedrive představil nový doplněk, který umožňuje identifikaci návštěvníků vašeho webu. Nově lze sledovat, kdo vaši webovou stránku navštívil, kolik na ní strávil času i odkud se na váš web dostal. Návštěvník webu přitom nemusí vyplnit žádný kontaktní formulář ani komunikovat s chatbotem.
Jak dostat lead z webu do CRM?
Jedna z nejčastějších automatizací, které děláme. Sbírá také vaše firma kontakty nebo rovnou poptávky na webu? A co se s nimi děje dál? Máte je rovnou v CRM a hned se jim věnuje váš obchodní zástupce? Pokud ne, pojďme se na to společně podívat.
Pipedrive: Prodávejte i svým současným zákazníkům
Běžný příklad - firma prodává svým stálým zákazníkům. Noví zákazníci jsou jen malá část z ročního obratu. Ať už prodáváte kuchyňské linky, elektrokola nebo třeba tisknete letáky - pro vás je důležité mít CRM (customer relationship management - nástroj na řízení vztahu se zákazníkem)..
Jak na import leadů do Pipedrive?
Často se stává, že v průběhu let dojde ve firmě k revizi systémů a ke změně CRM. Pokud přecházíte na zcela nový systém, je důležitá práce se stávajícími daty a jejich přenos. Klientům tak veškerá data spravujeme a následně iportujeme do nového systému.
Představujeme nový, jednodušší a rychlejší Pipedrive
Práce v CRM zabere až 40% času obchodníka, proto je důležité, aby bylo rychlé a jednoduché. Vy potom můžete více času věnovat klientům.
Pipedrive novinka-komentování
Díky další nové funkci Pipedrive CRM, máte nyní možnost komentovat poznámku, která je připnutá nahoře v dealu.
Jak jsme vytvořili registrační systém pro Ministerstvo průmyslu a obchodu za 3 dny
Tento projekt má za úkol spojovat firmy, které mohou nabídnout pomoc, s firmami, které pomoc hledají.
6 triků, aby vaše e-maily z Pipedrive nebyly označeny jako SPAM
Chodí vám SPAM? A co vaše e-maily? Ty se doručují? Podívejte se na 6 triků, jak udělat, aby se vaše e-maily nedostaly v nemilost SPAM filtrů.
Když Pipedrive nestačí - pokročilejší alternativy k funkcím Pipedrive (2/2)
Pokračování článku o tom, které funkce Pipedrive je lepší využít jinde v případě, že narazíte na limit.
5 funkcí v CRM, které obchodník skutečně potřebuje
Těchto 5 funkcí potřebuje každý obchodník, aby byl efektivní. Máte je všechny?