Pipedrive

Freshpoint - digitalizace obchodu s čerstvými a zdravými svačinami

Freshpoint - digitalizace obchodu s čerstvými a zdravými svačinami

Naše automatizace pomohli Freshpointu zvýšit spokojenost se službou "Lednice s čerstvým jídlem vlastní výroby" a obsloužit rychleji nové zákazníky.

5 výhod online CRM systémů

5 výhod online CRM systémů

Online CRM systémy jsou hlavním hnacím motorem vysoce úspěšných obchodních týmů. Podívejme se na hlavní výhody.

Jak digitalizovat firmu

Jak digitalizovat firmu

Jak digitalizovat firmu? To je jedna z věcí, kterou v Dáváme řešíme na denním pořádku. Konkurenceschopná firma musí mít tři základní pilíře - správné firemní systémy, dobře nastavené procesy a zaškolené lidi.

Pipedrive: Identifikujte potenciální zákazníky z vašeho webu

Pipedrive: Identifikujte potenciální zákazníky z vašeho webu

Pipedrive představil nový doplněk, který umožňuje identifikaci návštěvníků vašeho webu. Nově lze sledovat, kdo vaši webovou stránku navštívil, kolik na ní strávil času i odkud se na váš web dostal. Návštěvník webu přitom nemusí vyplnit žádný kontaktní formulář ani komunikovat s chatbotem.

Jak dostat lead z webu do CRM?

Jak dostat lead z webu do CRM?

Jedna z nejčastějších automatizací, které děláme. Sbírá také vaše firma kontakty nebo rovnou poptávky na webu? A co se s nimi děje dál? Máte je rovnou v CRM a hned se jim věnuje váš obchodní zástupce? Pokud ne, pojďme se na to společně podívat.

Pipedrive: Prodávejte i svým současným zákazníkům

Pipedrive: Prodávejte i svým současným zákazníkům

Běžný příklad - firma prodává svým stálým zákazníkům. Noví zákazníci jsou jen malá část z ročního obratu. Ať už prodáváte kuchyňské linky, elektrokola nebo třeba tisknete letáky - pro vás je důležité mít CRM (customer relationship management - nástroj na řízení vztahu se zákazníkem)..

Jak na import leadů do Pipedrive?

Jak na import leadů do Pipedrive?

Často se stává, že v průběhu let dojde ve firmě k revizi systémů a ke změně CRM. Pokud přecházíte na zcela nový systém, je důležitá práce se stávajícími daty a jejich přenos. Klientům tak veškerá data spravujeme a následně iportujeme do nového systému.

Představujeme nový, jednodušší a rychlejší Pipedrive

Představujeme nový, jednodušší a rychlejší Pipedrive

Práce v CRM zabere až 40% času obchodníka, proto je důležité, aby bylo rychlé a jednoduché. Vy potom můžete více času věnovat klientům.

Pipedrive novinka-komentování

Pipedrive novinka-komentování

Díky další nové funkci Pipedrive CRM, máte nyní možnost komentovat poznámku, která je připnutá nahoře v dealu.

Jak jsme vytvořili registrační systém pro Ministerstvo průmyslu a obchodu za 3 dny

Jak jsme vytvořili registrační systém pro Ministerstvo průmyslu a obchodu za 3 dny

Tento projekt má za úkol spojovat firmy, které mohou nabídnout pomoc, s firmami, které pomoc hledají.

6 triků, aby vaše e-maily z Pipedrive nebyly označeny jako SPAM

6 triků, aby vaše e-maily z Pipedrive nebyly označeny jako SPAM

Chodí vám SPAM? A co vaše e-maily? Ty se doručují? Podívejte se na 6 triků, jak udělat, aby se vaše e-maily nedostaly v nemilost SPAM filtrů.

Když Pipedrive nestačí - pokročilejší alternativy k funkcím Pipedrive (2/2)

Když Pipedrive nestačí - pokročilejší alternativy k funkcím Pipedrive (2/2)

Pokračování článku o tom, které funkce Pipedrive je lepší využít jinde v případě, že narazíte na limit.

5 funkcí v CRM, které obchodník skutečně potřebuje

5 funkcí v CRM, které obchodník skutečně potřebuje

Těchto 5 funkcí potřebuje každý obchodník, aby byl efektivní. Máte je všechny?