ClickUp

Jedna aplikace, která nahradí několik jiných pro dokonalé projektové řízení.

Úkoly, dokumenty, chat, měření času a cílů na jednom místě.

Chcete si ClickUp vyzkoušet ve vaší firmě? Zanechte nám na sebe kontakt a my vám představíme demo.

Lepší než konkurenční nástroje

Více než 10.000 pozitivních recenzí

Proč ClickUp?

Úkoly

Jednoduché nebo i náročnější a provázané úkoly na jednom místě.

Nahrazuje nástroje jako Trello nebo Todoist.

Projektový management

Stavění skvělých projektů díky nejlepším funkcím.

Nahrazuje nástroje jako Monday.com, Asana nebo Jira. 

Dokumenty

Tvorba dokumentů, které slouží nejen k popisu aktuálního projektu.

Nahrazuje nástroje jako Notion, Confluence, Evernote nebo Google Dokumenty.

Emailová komunikace

Možnost posílat emaily přímo z ClickUp, nastavení automatizací k úkolům.

Nahrazuje nástroje jako Slack nebo Teams.

Reporty

Reporty cílů a jejich plnění. Zároveň možnost přímo sledovat čas strávený na projektu.

Pracuje s nástroji jako Harvest nebo Toggl.

Plánování kapacit

Přehled o lidských zdrojích a jejich využití na projektech.

Nahrazuje nástroje jako Wrike nebo Smartsheet.

Jak pomůžeme implementovat?

Audit projektových procesů

Nejprve projdeme vaše vlastní interní procesy. Po sepsání vlastních potřeb a aktuálních procesů je možné zahájit PoC - prvotní otestování nástroje.

Agilní úpravy

Každý nástroj potřebuje čas na začátku, aby si všechny procesy "sedly". Posbíráme zpětnou vazbu od uživatelů a přenastavíme ClickUp, aby přesně odpovidal vaší firmě.

PoC

Nastavíme ClickUp a spustíme jej. Hned tak můžete vidět, jak jej používat, a zároveň se přesvědčíte o přínosech jednoho řešení pro své projekty.

Proškolení

Proškolíme uživatele nástroje a připravíme pro vás manuál i pro nově příchozí kolegy. Každý váš zaměstnanec se tak v ClickUpu neztratí a hned jej může začít využívat.

Implementace a spuštění

Pomůžeme vám s implementací a nastavením v průběhu prvních dvou měsíců. Kromě nastavení vám ukážeme i ty nejlepší praktiky, díky nimž využijete ClickUp na maximum.

Nastavení integrací

Kromě samotného ClickUpu vám můžeme pomoci i s jeho napojením na vaše další nástroje jako je například CRM systém nebo fakturační aplikace.

Ceník

Navždy zdarma

zdarma

tento plán je opravdu zdarma navždy a pro všechny, kterým stačí omezené některé funkce - ideální na vyzkoušení či opravdu malé týmy.


  • Neomezené úkoly ✓
  • Počet prostorů:  5
  • Nastavitelné pohledy ✓
  • Úložný prostor: 100mb

  • GDPR ✓
  • Možnost úpravy přístupu hostů ✗
  • Upravitelná pole: 100 použití 
  • Úpravy oprávnění  a přístupů

  • Portfolia: 100 použití
  • Cíle: 100 použití
  • Formuláře ✗

  • Omezené využití prvků 
    • nástěnky (100 použití)
    • časové osy (100 použití)
    • Gantt (100 použití)
    • emaily ✗ 
  • Možnosti integrace
    • Zapier ✓
    • Integromat ✓
    • Timesheets ✗
    • Google Drive ✗
    • Dropbox ✗
    • OneDrive ✗
    • Box Cloud Storage ✗
  • Přehled aktivit v rámci: 1 den
  • Možnost vytvoření týmu ✗
  • Reporting ✗
  • Cloudové uložiště ✓
  • Měření času ✓
  • Soukromý, chráněný a výchozí pohled ✗
    Bez podpory ze strany Dáváme

Neomezený

120 Kč

měsíčně za každého uživatele při platbě na celý rok,
nebo 250 Kč/uživatel/měsíc při měsíčních platbách (bez závazku)


  • Neomezené úkoly ✓
  • Počet prostorů: neomezený ✓
  • Nastavitelné pohledy ✓
  • Úložný prostor: neomezený

  • GDPR ✓
  • 5 hostů + 2 na uživatele (pouze pro čtení)✓
  • Neomezené využití upravitelných polí 
  • Úpravy oprávnění  a přístupů

  • Neomezené využití portfolií ✓
  • Neomezené využití cílů ✓
  • Formuláře ✓

  • Neomezené využití prvků:
    • nástěnky (omezené widgety)
    • časové osy (100 použití)
    • Gantt ✓
    • emaily ✓
  • Možnosti integrace
    • Zapier ✓
    • Integromat ✓
    • Timesheets ✗
    • Google Drive ✓
    • Dropbox ✓
    • OneDrive ✓
    • Box Cloud Storage ✓
  • Přehled aktivit v rámci: 7 dní
  • Možnost vytvoření 1 týmu
  • Reporting ✓
  • Cloudové uložiště ✓
  • Notifikace o svěřeném úkolu ✓
  • Měření času ✓
  • Soukromý, chráněný a výchozí pohled ✗
  • Podpora v českém jazyce:
    • po-pá 8-18
    • e-mail či telefon

Byznys

250 Kč

měsíčně za každého uživatele při platbě na celý rok,
nebo 500 Kč/uživatel/měsíc při měsíčních platbách (bez závazku)


  • Neomezené úkoly ✓
  • Počet prostorů: neomezený ✓ 
  • Nastavitelné pohledy 
  • Úložný prostor: neomezený

  • GDPR ✓
  • 10 hostů + 5 na uživatele; neomezené pouze pro čtení ✓
  • Neomezené využití upravitelných polí (možnost nastavit je jako povinné) 
  • Úpravy oprávnění a přístupů ✓

  • Neomezené využití portfolií(+ možnost úpravy přístupů) ✓
  • Neomezené využití cílů ✓
  • Formuláře (+ nastavení dle firemního brandu a další úpravy) ✓
  • Pracovní vytížení zaměstnanců (nelze nastavit pracovní dny) ✓ 

  • Neomezené využití prvků:
    • nástěnky (neomezené widgety)
    • časové osy 
    • Gantt ✓
    • emaily ✓
  • Možnosti integrace
    • Zapier ✓
    • Integromat ✓
    • Timesheets ✓
    • Google Drive ✓
    • Dropbox ✓
    • OneDrive ✓
    • Box Cloud Storage ✓
  • Neomezený přehled aktivit 
  • Neomezené množství týmů ✓ 
  • Reporting ✓
  • Cloudové uložiště ✓
  • Notifikace o svěřeném úkolu ✓
  • Měření času ✓
  • Soukromý, chráněný a výchozí pohled ✓
  • Podpora v českém jazyce:
    • po-pá 8-18
    • e-mail či telefon

Byznys plus

500 Kč

měsíčně za každého uživatele při platbě na celý rok,
nebo 750 Kč/uživatel/měsíc při měsíčních platbách (bez závazku)

  • Neomezené úkoly ✓
  • Počet prostorů: neomezený ✓ 
  • Nastavitelné pohledy 
  • Úložný prostor: neomezený

  • GDPR ✓
  • Možnost úpravy přístupu hostů ✓
  • Neomezené využití upravitelných polí (možnost nastavit je jako povinné) 
  • Úpravy oprávnění a přístupů ✓

  • Neomezené využití portfolií(+ možnost úpravy přístupů) ✓
  • Neomezené využití cílů ✓
  • Formuláře (+ nastavení dle firemního brandu a další úpravy) ✓
  • Pracovní vytížení zaměstnanců (vlastní kapacity a další skupiny) ✓ 
  • Další možnosti rolí a přístupů ✓ 
  • Nastavitelné přístupy pro hosty ✓ 
  • Navýšené limity na API ✓ 

  • Neomezené využití prvků:
    • nástěnky (neomezené widgety)
    • časové osy (neomezené využití)
    • emaily ✓ 
  • Možnosti integrace
    • Zapier ✓
    • Integromat ✓
    • Timesheets ✓
    • Google Drive ✓
    • Dropbox ✓
    • OneDrive ✓
    • Box Cloud Storage ✓
  • Neomezený přehled aktivit 
  • Neomezené množství týmů ✓ 
  • Reporting ✓
  • Cloudové uložiště ✓
  • Notifikace o svěřeném úkolu ✓
  • Měření času ✓
  • Soukromý, chráněný a výchozí pohled ✓
  • Podpora v českém jazyce:
    • po-pá 8-18
    • e-mail či telefon

Dáváme vám pomůže s ClickUpem

Implementace

Potřebujete pomoci s nastavením ClickUpu? Chcete mít tento nástroj nastavený podle jiných firem, které jej již implementovali? Nebo potřebujete pomoci s přechodem ze součastného nástroje na projektové řízení? Jsme tu pro vás.

Podpora

Našim zákazníkům poskytujeme telefonickou a e-mailovou podporu od pondělí do pátku mezi 8. a 18. hodinou. Pokud máte jakýkoliv dotaz nebo problém, zavolejte nám na +420 723 834 211 nebo napište e-mail na davame@davame.cz.

Zaškolení

Poskytujeme školení pro firmy i jednotlivce. Pokud máte zájem o školení pro vás či váš tým, zavolejte nám na +420 723 834 211 nebo pošlete poptávku e-mailem na davame@davame.cz a my vám vyvoříme nabídku na míru vašim potřebám.

Vyzkoušejte si ClickUp 

Vyzkoušejte si ClickUp. Do konce roku vám pomůžeme zdarma s přechodem z vašeho současného nástroje pro projektové řízení (Asana, Trello, Excel, Monday.com, Jira, Basecamp, Airtable)