5 výhod online CRM systémů

Online CRM systémy jsou hlavním hnacím motorem vysoce úspěšných obchodních týmů. Podívejme se na hlavní výhody.

Online

Systém, který je online, je přístupný odkudkoliv a kdykoliv. Obchodník tak může data zadávat hned u zákazníka nebo okamžitě po schůzce.

 

Synchronizace e-mailů

Nejlepší online CRM systémy mají přímou synchronizaci emailů. Obchodník tak v CRM systému vidí nejen své poznámky a aktivity, ale i veškerou komunikaci u daného obchodního případu nebo historickou komunikaci s danou osobou.

 

Reporting v reálném čase

Dojde-li k uzavření obchodního případu, není potřeba někam volat a spustit výrobu/službu. Systém může informaci rovnou poslat dalším lidem a může se začít na realizaci zakázky.

Posílání upozornění

Nechte vaše CRM posílat upozornění obchodníkovi nebo řediteli. Zároveň můžete automatizovaně přát vašemu zákazníkovi k svátku, narozeninám nebo výročí uzavření obchodu.

 

Integrace

Napojte CRM na vaše další systémy. Příkladem může být propojení se systémem pro zákaznickou podporu. Váš operátor tak může vidět informace od obchodníka přímo ve svém systému. Díky tomu může lépe informovat o stavu zakázky, realizaci, dalších krocích apod.

 

Potřebujete pomoci - obraťte se na nás - tým Dáváme. Nebo rovnou vyzkoušejte Pipedrive CRM - jsme oficiální resellerem pro Česko a Slovensko.