Novinka v Pipedrive: Automatické přiřazování dealů

U poptávek je důležitý čas reakce a zároveň i osoba, která se poptávce věnuje. Pipedrive přichází s novinkou, která se právě o toto postará - automatické přiřazování dealů.

Je běžné, že nové poptávky chodí do firmy na jednu konkrétní osobu (například obchodního ředitele nebo asistentku) a tato osoba deal dál zpracovává a rozhoduje, kdo se mu bude věnovat. Tímto mezičlánkem ztrácíte čas a tím i možnost uzavřít obchod. Pravděpodobnost uzavření obchodu se významně snižuje už po prvních 60 minutách od získání poptávky.

Dle studie Harvard Business Review:

  • Pravděpodobnost, že budete mít konverzaci s decision makerem je 7x vyšší, pokud odpovíte na nový lead do prvních 60 minut od zadání, než pokud to necháte na později.
  • Až 60x se vám snižuje šance na úspěch, necháte-li odpověď na novou poptávku jeden den a více.

Řešení od Pipedrive CRM

Pipedrive přichází s novou funkcí automatického přiřazování leadů a dealů (poptávek) konkrétnímu člověku nebo týmu dle předem stanovených podmínek a pravidel. 

Můžete rozhodnout o přiřazení dealu nebo o tom, do které nástěnky (pipeline) bude umístěn. Zároveň můžete prioritizovat pravidla, která odpovídají vašemu týmu.

Příkladem může být to, že leady z Karlovarského kraje jdou jednomu obchodníkovi a z Plzeňského jinému. Stejně tak můžete rozdělit například poptávky od malých firem dedikovanému týmu a korporátní poptávky předat na key accounty.

Kdo má přístup k nové funkci a kde ji najít?

Automatické přiřazování je dostupné všem uživatelům plánu Professional a Enterprise. Abyste nastavili tuto funkci, potřebujete oprávnění na úrovni administrátora dealů.

Dostanete se k ní přes položku Další (tři tečky v levém sloupci dole) -> Automatické přiřazení. Následně můžete přidávat pravidla pro nové dealy nebo jejich změny a zároveň můžete sledovat přiřazení v minulosti (Historie přiřazení).


Mohlo by vás také zajímat

Novinka v Pipedrive: Nastavte viditelnost nástěnek pro skupiny uživatelů

Novinka v Pipedrive: Nastavte viditelnost nástěnek pro skupiny uživatelů

Pipedrive představuje novinku ve svém CRM - viditelnost nástěnek (pipeline visibility). Nastavte viditelnost nástěnek podle skupiny uživatelů. Zvýšíte přehlednost pro uživatele a zároveň jednotlivé týmy uvidí jen to, k čemu mají přístup.

Pipedrive novinka-komentování

Pipedrive novinka-komentování

Díky další nové funkci Pipedrive CRM, máte nyní možnost komentovat poznámku, která je připnutá nahoře v dealu.

[Případová studie] DMP.cz - automatizace v eshopu s pokojovkami

[Případová studie] DMP.cz - automatizace v eshopu s pokojovkami

Eshopy nahrazují lidskou práci automatizací firemních procesů - jeden příklad za všechny: Tomáš Bodnár, DMP.cz

CRM a e-mail kampaně v jednom. Novinka v Pipedrive

CRM a e-mail kampaně v jednom. Novinka v Pipedrive

Vytvořte si skvělé e-mail kampaně přímo v CRM Pipedrive.