Moderní telemarketing pro našeho zákazníka Netpromotion

Trendem současnosti je automatizace a modernizace zákaznické podpory.  V jednom tuzemském call centru dnes v průměru funguje přibližně 10 „robotů“, přičemž automatizována je až jedna třetina procesů zpracovávaných v kontaktních centrech. Podle odhadů je již více než 1/4 tuzemských call center vybavena různými softwarovými nástroji pro komplexní automatizaci v komunikaci a přibližně další čtvrtina plánuje modernizaci v této oblasti. 

Pro našeho klienta Netpromotion jsme hledali vhodný nástroj pro jejich nově vznikající call centrum. Jejich cílem bylo  zajistit bezproblémový chod zákaznického servisu a vytvořit ideální podmínky pro aktivní telemarketing. 

Společnost Netpromotion se zabývá tvorbou webů a online marketingem. Má více než 4 000 klientů a nabízí 10 vlastních produktů. V rámci naší dlouhodobé spolupráce nás požádali o integraci vhodného nástroje pro jejich vznikající call centrum a zejména zajištění perfektního zázemí pro aktivní telemarketing, který jim měl zajistit nárůst dohodnutých obchodních schůzek. 

Doporučili jsme moderní řešení jako je CloudTalk. Jde o cloudový software, který je navržen tak, aby usnadnil práci operátorům a jejich nadřízeným díky mnoha funkcím, jako je třeba IVR, nahrávání hovorů, historie a statistiky, zpětné volání a další. Operátoři využívají volací skripty, které jim umožní vést celý rozhovor systematicky hned od samého začátku. Jednoduše pracují s údaji o zákazníkovi a velice rychle můžou v systému nastavit status k danému kontaktu (prodáno, zájem, nevolat, atd.) 

Operátorům se díky automatizaci minimalizovala rutinní práce a zbývá jim čas pro odbavení většího počtu hovorů a zkvalitnění služeb zákazníkovi. Ze strany Netpromotion tak evidují nárůst domluvených schůzek a uzavřených obchodů. Management firmy si rovněž chválí možnost pracovat se statistikami, lépe vyhodnocovat jednotlivé procesy a posouvat tak call centrum a celou firmju k lepším výsledkům.

V brzké době Netpromotion plánuje integraci CloudTalk se CRM Pipedrive, které aktuálně používá. Což bude mimo jiné eliminovat obtěžující překlikávání z jednoho nástroje do druhého a zajistí konzistentnost toku dat.


Zákazník chce dnes komunikovat rychleji a očekává perfektní servis

Automatizace zákaznických služeb zahrnuje různé nástroje a systémy, které pomáhají týmům podpory rychleji řešit požadavky klientů. Tyto nástroje  usnadní provádění jednoduchých a rutinních úkolů, což podpoře umožňuje soustředit pozornost a čas na zákazníky. Zákazníci by měli mít vždy na výběr,  jak se s firmou spojit.

Současná call centra a zákaznické péče používají sofistikované systémy, zahrnující často i monitoring a reporting. Postupně se navíc přiklánějí k flexibilním a škálovatelným cloudovým řešením


Chcete si CloudTalk vyzkoušet ve vaší firmě? Zanechte nám na sebe kontakt a my vám vytvoříme zkušební účet na 14 dní ZDARMA.