Jak na to, aby se zákazník nemusel připomínat?

Toto je skutečný příběh, který se stal. A zároveň zamyšlení nad tím, jak tomu díky automatizacím předejít.

Objednal jsem si novou podlahu. Obchodník mi napsal email, že se mi ozve pak Novák (jméno jsem pozměnil) a dořeší instalaci. Měl se mi ozvat do 3 dnů. Už je to měsíc a pořád nic. Co teď? Mám se sám přihlásit? Nebo vybrat někoho jiného?

Možná se vám to už taky stalo - ať už na straně zákazníka nebo na straně prodávajícího. A možná jste o ten byznys nakonec přišli.

Jak s tím bojovat?

Díky automatizacím procesů. Stačí si pořídit Make platformu a nastavit to následovně.

1. Jednou denně (nebo i častěji, pokud uznáte za vhodné) nechat Make přečíst všechny vaše odchozí emaily.

2. Pokud v emailu najde jméno některého z vašich kolegů, vytvoří úkol do vašeho CRM (v našem případě Pipedrive) přímo pro toho člověka, kterému jste to napsali. Přidá přitom do úkolu i ten email.

3. Pan Novák pak přijde druhý den do práce, podívá se na aktivity v CRM. Uvidí tam aktivitu, že jste ho zmiňovali v emailové komunikaci s klientem. Podívá se na email a ozve se zákazníkovi

Co to stojí?

Záleží na počtu posílaných emailů, ale hrubým odhadem tato automatizace stojí cca 500,-Kč za firmu měsíčně

Ukázka je pro jednoho obchodníka a jednoho dalšího pracovníka. Pokud chcete zahrnout více lidí, je důležité udělat trochu složitější scénáře. Pokud s tím budete chtít pomoc, ozvěte se nám do Dáváme. Tato automatizace je podporována u všech CRM, které mají veřejné API.