Proč máte líné obchodníky? A jak to dělají úspěšné firmy?
Červenec 10, 2023
Naši obchodníci jsou líní. Nic nedělají. Podle mě by toho měli dělat mnohem víc, času na to mají dost. - toto a podobné slýcháme často od malých i velkých firem.
Pocit frustrace z vlastního obchodního týmu se dostaví alespoň jednou v životě u obchodního ředitele či majitele firmy. Následuje okamžitá akce - úprava cílů (KPI), více meetingů jeden na jednoho, přehodnocování strategie, vyhazov obchodníků, nábor nových, a tak podobně.
V Dáváme jsme se podívali na praktiky úspěšných firem. Přínášíme přehled 6 kroků, díky kterým může být i vaše obchodní oddělení úspěšné.
Mohlo by vás též zajímat
[Případová studie] DMP.cz - automatizace v eshopu s pokojovkami
Eshopy nahrazují lidskou práci automatizací firemních procesů - jeden příklad za všechny: Tomáš Bodnár, DMP.cz
Novinka v Pipedrive: Automatické přiřazování dealů
Nezdržujte nové poptávky - nechte je přiřadit tomu správnému obchodníkovi nebo týmu. Zvýšíte pravděpodobnost uzavření obchodu.
Cold emailing aneb jak vyzrát na studené e-maily
Potřebujete se dostat do firmy? Co zkusit email? Možná si řeknete, že doba už není moc emailová. S tím se nedá úplně souhlasit. Ano, všichni dostávají hromady emailů. Některé končí ve spamu, jiné v koši. Ale pokud jste dostatečně vytrvalí, tak i na váš email můžete dostat odpověď.