Jak založit účet na Make.com

Co je Make.com, pro koho je určen a kolik to stojí?

Make.com je integrační platforma pro vytváření propojení mezi online aplikacemi bez znalosti programování (no-code nástroj). V rámci platformy Make.com můžete vytvářet automatizace firemních procesů.

Make.com využívají především malé a středně velké firmy, rychle rostoucí scale-upy a fintech firmy.

Umožňuje rychlé prototypování nových myšlenek. Make.com přináší i ideu Citizen Developera neboli člověka, který dokáže stavět IT systémy bez nutnosti znalosti kodu - od návrhu, přes implementaci až po udržování.

Platforma Make.com je cenově dostupná i pro malé firmy. Jedná se o systém předplatného. Make.com stojí měsíčně desítky až stovky dolarů měsíčně. Návratnost investice se pohybuje do 3 měsíců.

Jak si založit účet na Make.com krok za krokem

  1. Otevřete platformu Make.com (kliknutím na odkaz získáte na měsíc PRO plán zdarma)
  2. Buď využijte možnost přihlášení přes Google/Facebook/GitHub (tlačítka dole) nebo vyplňte:
    1. email - musí být unikátní, nesmí být na něho vytvořený jiný bezplatný účet v Make.com
    2. heslo - minimální délka 9 znaků, musí být použito alespoň 1 velké, 1 malé písmeno, 1 číslice a jeden speciální znak (@, !, #,...)
    3. jméno
    4. zemi
    5. místo hostování dat - pokud jste česká firma, určitě uvítáte možnost mít data v EU - data jsou uložena v Irsku v Dublinu - Make.com spadá pod GDPR.
    6. zaškrtněte souhlas s podmínkami užití
    7. klikněte na tlačítko Vytvořit účet Zdarma.
  3. Možná na vás vyskočí CAPTCHA - vyberte obrázky, kde se nachází.... (toto se zas tak často nestává, ale může se to stát)
  4. Na e-mail vám dorazí  zpráva s tlačítkem potvrzení emailu. Stačí kliknout.
  5. Kliknutím se vrátíte zpět na přihlašovací stránku Make.com s hláškou "Váš email byl ověřen"
  6. Přihlaste se (pokud jste vyplňovali email, pak emailem a heslem, v opačném případě jedním ze 3 nabízených tlačítek Google/Facebook/Github)
  7. Po přihlášení se vás Make zeptá na pár otázek - je důležité je zodpovědět, aby se vám zobrazil průvodce, který vás provede platformou později. Po zodpovězení otázek klikněte na Odeslat
  8. Vítejte v Make.com!


První využití Make.com

Po prvním přihlášení dostanete možnost projít si platformu krok za krokem. Tohoto průvodce můžete zavřít křížkem v pravém horním rohu.

Po ukončení průvodce začněte vytvářet první scénáře v sekci Scénáře.

Pokud máte Make.com v angličtině, můžete si jej přepnout do českého jazyka v sekci Vaše jméno (levý dolní roh) -> Profile -> Language: EN v pravém horním rohu - změnit na CS.

Nezapomenňte si vybrat plán, který budete potřebovat. Doporučujeme vždy využít PRO plán nebo vyšší z důvodu funkce fulltextového vyhledávání - bude se vám hodit v budoucnu.


Seznam partnerů Make.com v Česku a co nabízejí

Make.com má v Česku několik partnerů. Tito partneři nabízejí následující služby:

  • vytváření integračních a automatizačních scénářů v Make.com
  • správa scénářů a jejich support
  • školení Make.com pro vaše zaměstnance
  • doporučení vhodných nástrojů, které propojovat

Seznam partnerů naleznete na stránce partners directory. Můžete filtrovat partnery dle země, jazyka nebo velikosti vaší firmy.

Nenechte se zmást - Make.com ještě nepřebrandoval web partnerů, proto je naleznete na původním webu s původním názvem Integromat.

Mohlo by vás také zajímat

Integromat spustil Make

Integromat spustil Make

Česká integrační platforma Integromat dál posiluje svou pozici na trhu a uvádí na trh novou značku Make. Ta reprezentuje nejen nový brand, ale i produkt.

Cold emailing aneb jak vyzrát na studené e-maily

Cold emailing aneb jak vyzrát na studené e-maily

Potřebujete se dostat do firmy? Co zkusit email? Možná si řeknete, že doba už není moc emailová. S tím se nedá úplně souhlasit. Ano, všichni dostávají hromady emailů. Některé končí ve spamu, jiné v koši. Ale pokud jste dostatečně vytrvalí, tak i na váš email můžete dostat odpověď.

5 chytrých tipů na zavedení automatizací pro vaše podnikání

5 chytrých tipů na zavedení automatizací pro vaše podnikání

Na podmínce “pokud se stane něco, tak udělej tohle” můžete výrazně zvýšit efektivitu a přesnost procesů, jako je například marketing, obchod, nebo nábor lidí. Váš tým se tak může věnovat strategičtějším úkolům.