Jak jsme použili moderní nástroje pro uspořádání Digifestu?

Letos se uskuteční už druhý ročník veletrhu a konference Digifest 2023. Vstupenky na SmartEmailing Digifest 2023 získáte zde.

Opravdu dokáží firmy díky moderním aplikacím zlepšit své fungování? Jsou efektivnější? Potřebují méně lidí? Pojďme se podívat na příběh ze života.

Opravdu využijete představované nástroje?

Digifest je konference pro 4500 lidí a 40 různých partnerů. Na akci proběhne přes 30 prezentací. Je potřeba zkoordinovat účastníky, přednášející, vystavovatele, personál, lokalitu, marketingové materiály, vstupenky a mnoho dalšího. Pojďme se na to podívat zblízka, jak jsme si vše ulehčili.

Sami jsme jako organizátoři použili nástroje k tomu, abychom Digifest uspořádali. Pro e-mailovou komunikaci jsme použili SmartEmailing. Tím posíláme vstupenky, informace o přednáškách i další podrobnosti.

Díky aplikaci Ipex jsme schopní obvolat všechny registrované, abychom zjistili, která oblast je zajímá. Nepotřebujeme žádného živého telefonistu. Robot obvolá účastníky, zeptá se na pár otázek. Následně se automatizovaně odešle účastníkovi e-mail s podrobnosti o jeho oblasti. Když se například přihlásí obchodní ředitel, dorazí mu informace o stáncích, které nabízejí software pro obchod.

Účastníky evidujeme v aplikaci Tabidoo - nepotřebujeme vlastní databázové systémy. Někdo by si řekl, že se dají údaje ukládat v Excelu nebo Google Tabulkách. Ale my preferujeme bezpečné místo pro osobní údaje účastníků

Cílené oslovení účastníků jsme byli schopní zvládnout díky databázím od BizMachine. Tam jsme dokázali identifikovat firmy, které bude Digifest nejspíše zajímat.

A veškerou automatizaci procesů a toku dat jsme nastavili prostřednictvím aplikace Make.com. Ta nám pomohla vytvořit scénář, že když člověk zaplatí (kartou nebo na fakturu), tak mu rovnou dorazí unikátní vstupenka na míru.

Kolik lidí jsme zaměstnali pro pořádání Digifestu se 4 tisíci účastníky a 40 různými partnery? Jen jednoho. Díky výše zmíněným aplikacím nebylo potřeba vytvářet tým lidí. Tímto se nechceme chlubit, ale demonstrovat, že použití těch správných nástrojů může opravdu přispět k větší efektivitě. A tom celém je SmartEmailing Digifest 2023.

Trochu více o Digifestu

Proč jsme začali pořádat Digifest?

Firmy bojují s nedostatkem lidí a zároveň potřebují zvyšovat efektivitu. Vedle toho vznikají nové a nové firemní aplikace, které s oběma věcmi pomáhají. Problém ale je, že firmy o těchto nových moderních řešeních často nevědí. A proto jsme se rozhodli uspořádat Digifest - veletrh českých firemních aplikací s průvodcem.

Co se tam firma dozví?

Digifest má dvě roviny - veletržní a konferenční. V rámci veletrhu zde vystavuje přes 40 různých firem poskytující moderní software pro firmy. Tento software využijí v oblasti obchodu, marketingu, zákaznické péče, účetnictví, procesů a dalších činností. Je jedno, zda je firma o 5 lidech nebo jich zaměstnává tři tisíce. Ze zpětné vazby z minulého roku víme, že více než půlce firem Digifest pomohl s větší efektivitou.

Není to ale jen o tom, že si pořídíte nový software. Můžete se jen inspirovat a dozvědět se aktuální trendy. O edukaci se postarají významné osobnosti nejen z českého IT světa. Dozvíte se, jak dělat dobře e-mail marketing, jak více prodávat, jak si zlehčit práci call centra nebo jak propojit své systémy. Všechny přednášky jsou navíc nahrávány a je možné je zpětně zhlédnout.

Co je ten průvodce?

Velkou výzvou každého veletrhu je to, že účastníci korzují mezi stánky, ale reálně neví, kdo co nabízí a jestli je to přínosné pro účastníka či jeho firmu. Jako organizátor Digifestu jsme se rozhodli toto vyřešit průvodcem. Ten vezme účastníky hned u vstupu a provede je všemi stánky, kde jim v rychlosti představí řešení a informuje, k čemu ho firmy využívají. Účastník se na konci "prohlídky" sám rozhodne, ke kterému stánku se vrátí nebo zda půjde na některou z přednášek.


Mohlo by vás taky zajímat

[Případová studie] DMP.cz - automatizace v eshopu s pokojovkami

[Případová studie] DMP.cz - automatizace v eshopu s pokojovkami

Eshopy nahrazují lidskou práci automatizací firemních procesů - jeden příklad za všechny: Tomáš Bodnár, DMP.cz

České aplikace, které se vyplatí sledovat v roce 2023

České aplikace, které se vyplatí sledovat v roce 2023

Není lehké vybrat nový software do firmy. Připravili jsme pro vás výběr českých aplikací, které byste měli sledovat v roce 2023. Nechte se inspirovat a digitalizujte své podnikání.

3 důvody, proč ani nejlepší aplikace u vás neuspěje

3 důvody, proč ani nejlepší aplikace u vás neuspěje

Kolik CRM systémů jste už u vás ve firmě vyzkoušeli? A kolik marketingových nástrojů? Kolik aplikací na ticketing? A proč jste neuspěli a přešli na jiný systém?

Jsou no-code aplikace škálovatelné?

Jsou no-code aplikace škálovatelné?

Škálování je mantra každého startupu i každého oddělení IT. Každé řešení musí být ideálně schopné obsloužit 5 zákazníků za měsíc i 500 zákazníků za hodinu - přece chcete růst, ne?