Nejlepší CRM pro eshopy

Nejvíc vám vydělají stalí zákaznící s opakovanými objednávkami. Co je CRM?

Výhody Pipedrive CRM pro eshopy

Přehled zákazníků i objednávek

Segmentace zákazníků podle tržeb

E-mailové kampaně

Napojení na obchodní rejstřík pro získání informací o firemních zákaznících

Tvorba nabídek u asistovaných nákupů

Přehled stavu objednávek, vhodné i na vratky a customer care

Kompletní historie klienta

Proč je CRM důležité pro eshopy?

CRM dodá přehled o zákaznících eshopu. Díky datům nejen o samotných zákaznících, ale i jejich nákupech můžete lépe cílit na ty správné, kteří u vás rádi a často znovu nakoupí.

Sledování zákazníka

Získání nového zákazníka je to nejtežší. Sledujte odkud k vám přišel, kdy objednal poprvé a kdy se vrátil znovu.

Tuto informaci budete mít uloženou v CRM a můžete si následně vytvořit přehled o tom, který akviziční kanál je pro vás nejlepší či nejlevnější.

Členění zákazníků

Filtrujte a segmentujte zákazníky podle jejich aktivit, nákupního chování, lokality a dalších parametrů. Zvyšte tím úspěšnost kampaní i cílení online reklamy. 

Díky rozšířeným filtrům v Pipedrive CRM toho zvládnete opravdu hodně. Kontakty následně exportujte do vašeho emailového nástroje nebo využijte nástroj na kampaně přímo v Pipedrive CRM.

Jednoduché vytváření nabídek

U firemních a asistovaných nákupů vytvářejte nabídky na jeden klik a odbavujte zákazníky rychleji.

Pokud poskytujete i poradenství a zákazník vám nejdřív zavolá nebo napíše, můžete vše vyřešit přímo v CRM. V něm dokážete vytvořit nabídku na jeden klik a poslat zákazníkovi k zaplacení.

Pipedrive CRM využíváme na segmentaci zákazníků a také na uložení všech relevatních informací o nich. Checkoutem v eshopu vše teprve začíná. Pipedrive máme napojený na logistiku a vše se odesílá automatizovaně.
Tomáš Bodnár Jednatel DejMiPokojovku.cz

Propojte Pipedrive se stovkami aplikací

Pipedrive CRM se dá napojit na marketingové nástroje jako Ecomail, Smartemailing, Active Campaign. propojení s Google Meta (Facebook, Instagram,...) reklamními účty s možností vytváření vlastních publik. 

Napojení na skladové systémi, ERP systémy a řešení pro eshopy jako například Shoptet, Shopify, Prestashop, Goocomers, WooCommerce.

Napojení na systémy pro logistiku PPL, DHL, DPD.

Toto CRM můžete napojit i na vaše vlastní systémy, podporují-li napojení systému třetích stran (například přes API, XML import, CSV a jiné způsoby)

Často kladené otázky

Co je CRM pro eshopy?

CRM pro eshopy je software, který pomáhá vytvářet a zlepšovat vztahy mezi eshopem a zákazníkem.

Proč je CRM důležité pro eshopy?

Abyste mohli vytěžovat více své získané zákazníky a prodat jim další produkty. CRM pro eshopy je software, který umožní spravovat poptávky, uložit veškerou komunikaci na jedno místo a vytvářet nabídky pro konkrétní zájemce. 

Proč vybrat Pipedrive CRM od Dáváme?

Dáváme jako největší partner Pipedrive CRM v Česku má zkušenosti s implementací tohoto CRM systému do eshopů. Pomáháme s propojením CRM s eshopovým řešením, definicí toho, co vše bude v CRM uloženo, nastavením systému i zaškolením uživatelů. Samozřejmostí je český support a údržba systému.

Chcete demo ukázku, vyzkoušet si Pipedrive nebo potřebujete poradit?

Chci:

Mohlo by vás ještě zajímat

Převod dat do Pipedrive CRM

Můžete převést svá data z Excelu či jiného CRM systému. Pipedrive umožňuje import dat i přímé spojení s vybranými světovými CRM systémy.

Dáváme pomůže od A do Z

Jako největší partner Pipedrive CRM v Česku poskytujeme zákaznickou podporu, pomoc s nastavením, propojení Pipedrive s dalšími nástroji nebo vás třeba zaškolíme.

Cena licencí Pipedrive CRM

Pipedrive CRM je systém, který se platí dle počtu uživatelů a podle využívaných funkcí. Dáváme vám umožňuje platit v CZK i EUR. Můžete též platit kartou nebo na fakturu.

Český support (po-pá 8-18)

Telefon/Whatsapp +420 723 834 211
E-mail: pipedrive@davame.cz