Skvělé e-mail kampaně přímo ve vašem CRM
Červenec 11, 2022
E-mailing je jeden z velmi důležitých elementů vašeho komunikačně /marketingového mixu, díky kterému získáte okamžitou odezvu, rychlý nákup a zároveň budujete dlouhotrvající vztah se zákazníkem. Pokud je můžete navíc tvořit přímo ve vašem CRM, pak je to jasná volba......Žádné překlikávání, data i reporting v jednom, propojení rovnou na obchod.
Kampaně od Pipedrive spojují marketing a prodej pod jednu střechu
To znamená, že už nemusíte ztrácet čas přesunem dat mezi několika nástroji. Všechny data o prodeji a marketingu budete mít na jednom místě. O aktivitách budete mít lepší přehled a ušetříte finance za využívání více platforem.
Poutavé kampaně už vytvoříte pomocí jednoduchého intuitivního drag-n-drop nástroje. Umožní vám filtrovat kontakty pro cílenou segmentaci a získáte v reálném čase snadno sledovatelné statistiky o výkonu vašeho obsahu.

- Můžete vytvářet přizpůsobitelné e-maily pomocí šablon.
- Segmentovat své publikum a přizpůsobit své kampaně.
- Díky přehledům a statistikám zjistíte, které kampaně jsou úspěšné.
- Veškerá data o zákaznících budete ochovávat na jedné platformě. Vyhnete se tak nekonečným importům a exportům.
Jak na to?
Pro úspěšné přijímání kampaní budou vaše kontakty potřebovat stav Přihlášeno v poli Marketingový stav. To znamená, že se zákazník rozhodl přijímat vaše e-mailové zprávy. Jakmile jsou vaši zákazníci přihlášeni k odběru a váš účet je nastaven, můžete začít rozesílat kampaně. V kampaních od Pipedrive můžete snadno použitelný editor pro přetahování, takže si můžete navrhovat své vlastní krásné, profesionálně vypadající e-maily. Můžete také vytvářet šablony, které lze znovu použít pro budoucí kampaně.


Vyhodnocujte své kampaně
Poté, co kampaň odešlete, můžete její výkon snadno sledovat na stránkách Přehled a Příjemci po výběru odeslané kampaně.
- Zapojení – míra otevření, kliknutí a otevření, kliknutí a prokliku
- Doručení – úspěšné doručení (úspěšně doručeno, vráceno, odhlášeno, nahlášeno jako spam)
- Výkon v čase – Výkon v čase za hodinu nebo den
- Výkon odkazů – Jak dobře fungovaly odkazy vložené do vašeho e-mailu
- Nejlepší výkon v oblasti – Jak si vedly vaše e-maily podle země
- Příjemci – Které kontakty se zapojily do vaší kampaně
Pomocí těchto údajů můžete zlepšit svou segmentaci kampaně a také vám pomohou sledovat, které kontakty se vrátily nebo odhlásily z odběru vaší e-mailové komunikace.
Jak na Pipedrive? Sledujte náš YouTube kanál
Máte dotazy? Kontaktujte nás
Rádi byste vyzkoušeli Campaigns od Pipedrive? Kontaktujte nás: adela.hricova@davame.cz, tel.: +420 773 660 828