Proč obchod ve firmách v roce 2022 nebude jako dřív?

Škálovat obchod ve firmách už nepůjde dělat tím, že se přidá víc obchodníků. Jednak obchodníci nejsou a jednak proces onboardingu a rozjezdu s případným odpadnutím je příliš náročný a nepřináší okamžitý užitek.

Jak na to? Automatizací obchodu.

Současní obchodníci musejí začít pracovat efektivněji. Zástupci tráví až 50 % svého času pouhou administrativou. Pokud dokážete tento čas snížit, je možné ho věnovat další akvizici či upsellům.

Které činnosti se dají automatizovat?

  • automatické a personalizované odpovědi na poptávky

  • rozdělování poptávek podle regionů/trhů/produktů na konkrétní obchodníky

  • generování nabídek

  • udílení úkolů v rámci firmy po získání zakázky

  • schvalování úkolů

  • elektronické podepisování smluv

  • nahrávání aktivit obchodníka bez nutnosti jeho ručního zadávání

  • fakturace a hlídání zaplacení

  • výpočet provizí pro obchodníka

To je jen výčet těch hlavních. Obchodní procesy ve firmách se liší.

Důležitým krokem na začátku je existence CRM systému ve firmě - v Česku zastupujeme Pipedrive CRM, jenž je nejrychleji rostoucím CRM pro malé a střední firmy stejně tak pro rychle rostoucí startupy.

V Dáváme pomůžeme s celou automatizací obchodu. Po analýze připravíme řešení. Návratnost investice se pohybuje v řádu týdnů.

Přečtěte si o přínosech přímo od našich zákazníků.

Máte zájem o automatizaci procesů? Kontaktujte nás!

adela.hricova@davame.cz
tel: +420 773 660 828