Proč obchod ve firmách v roce 2022 nebude jako dřív?
Škálovat obchod ve firmách už nepůjde dělat tím, že se přidá víc obchodníků. Jednak obchodníci nejsou a jednak proces onboardingu a rozjezdu s případným odpadnutím je příliš náročný a nepřináší okamžitý užitek.
Jak na to? Automatizací obchodu.
Současní obchodníci musejí začít pracovat efektivněji. Zástupci tráví až 50 % svého času pouhou administrativou. Pokud dokážete tento čas snížit, je možné ho věnovat další akvizici či upsellům.
Které činnosti se dají automatizovat?
-
automatické a personalizované odpovědi na poptávky
-
rozdělování poptávek podle regionů/trhů/produktů na konkrétní obchodníky
-
generování nabídek
-
udílení úkolů v rámci firmy po získání zakázky
-
schvalování úkolů
-
elektronické podepisování smluv
-
nahrávání aktivit obchodníka bez nutnosti jeho ručního zadávání
-
fakturace a hlídání zaplacení
-
výpočet provizí pro obchodníka

To je jen výčet těch hlavních. Obchodní procesy ve firmách se liší.
Důležitým krokem na začátku je existence CRM systému ve firmě - v Česku zastupujeme Pipedrive CRM, jenž je nejrychleji rostoucím CRM pro malé a střední firmy stejně tak pro rychle rostoucí startupy.
V Dáváme pomůžeme s celou automatizací obchodu. Po analýze připravíme řešení. Návratnost investice se pohybuje v řádu týdnů.
Přečtěte si o přínosech přímo od našich zákazníků.
Máte zájem o automatizaci procesů? Kontaktujte nás!
adela.hricova@davame.cz
tel: +420 773 660 828