Pipedrive support česky pro všechny
Březen 12, 2021
Od 14.10.2019 spouštíme zákaznickou podporu CRM Pipedrive.
Na žádost našich zákazníků, kteří využívají Pipedrive, jsme se rozhodli poskytovat zákaznickou podporu tohoto nejrychleji rostoucího CRM systému v Evropě. Zákaznická podpora je k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 18:00. Využít ji mohou nejen zákazníci Dáváme, ale všichni uživatelé Pipedrivu.
Jak kontaktovat zákaznickou podporu Pipedrive:
- Emailem: pipedrive@davame.cz
- Telefonicky: +420 773 660 828
Zákaznická podpora je poskytována zdarma.
Dáváme je certifikovaným EXPERT PARTNER CRM Pipedrive. Zabýváme se profesionálním nastavením systému přímo pro konkrétní obchodní tým, zaškolením a tvorbou automatizací navázaných na obchodní procesy.
Ještě nevyužíváte CRM Pipedrive? Vyzkoušejte si jej na 30 dní zdarma.