Pipedrive support česky pro všechny
Od 14.10.2019 spouštíme zákaznickou podporu CRM Pipedrive.
Na žádost našich zákazníků, kteří využívají Pipedrive, jsme se rozhodli poskytovat zákaznickou podporu tohoto nejrychleji rostoucího CRM systému v Evropě. Zákaznická podpora je k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 18:00. Využít ji mohou nejen zákazníci Dáváme, ale všichni uživatelé Pipedrivu.
Jak kontaktovat zákaznickou podporu Pipedrive:
- Emailem: pipedrive@davame.cz
- Telefonicky: +420 773 660 828
Zákaznická podpora je poskytována zdarma.
Dáváme je certifikovaným EXPERT PARTNER CRM Pipedrive. Zabýváme se profesionálním nastavením systému přímo pro konkrétní obchodní tým, zaškolením a tvorbou automatizací navázaných na obchodní procesy.
Ještě nevyužíváte CRM Pipedrive? Vyzkoušejte si jej na 30 dní zdarma.