TOP 5 automatizací v HR

Od obchodu, přes výrobu až po administrativu. Robotická automatizace může mnohé z těchto procesů zastat za zlomek nákladů a činnost vykonávat bez chyb, které jsou právě při rutinních úkonech běžné. Oblast Řízení lidských zdrojů, dnes nejčastěji zkráceně nazývaná HR (Human Resources), není výjimkou.


Když se řekne práce v HR, většině lidí se nejčastěji vybaví nábor nových zaměstnanců. A právě možnostmi automatizací procesu přijímacího řízení je věnován dnešní článek.


Sepsali jsme pro vás TOP 5 tipů, jak využít automatizace v oblasti HR


Pro člověka, který se na přípravě a realizaci přijímacího řízení nikdy nepodílel, se může tento proces jevit jako poměrně jednoduchá záležitost. Pravdou však je, že Vám může administrativa a koordinace více souběžných přijímacích řízení přerůst přes hlavu. Díky automatizacím můžete zajistit, že:



  • Žádný uchazeč vám neproklouzne mezi prsty. Žádné CV již nezůstane nepovšimnuto v útrobách vašeho careers@vasefirma mailboxu.


  • Koordinace pohovorů mezi uchazečem, HR oddělením a manažery jednotlivých oddělení bude díky synchronizaci kalendářů téměř bezpracná a stoprocentně spolehlivá.


  • Využití online testů, nebo dotazníků pro vaše uchazeče včetně jejich automatického vyhodnocení bude jednoduché a spolehlivé. To může celý proces přijímacího řízení výrazně zefektivnit a z pohledu jich samotných i zatraktivnit.


  • Žádný uchazeč již nezůstane bez odpovědi. Neúspěšní uchazeči tak nebudou mít tendenci dávat vaší firmě negativní referenci (například na pracovních portálech) a nebudou se zdráhat se u vaší firmy případně ucházet o pracovní pozici i v budoucnu.


  • Přípravu smluv a dokumentů všeho druhu zastane robot. Ten také pohlídá, že je podepsáno vše, co být podepsáno má, a že jsou všechny dokumenty spolehlivě uložené, pravidelně zálohované a snadno dostupné.



Členové Vašeho HR týmu budou spokojenější. Díky množství a kvalitě práce, kterou za sebou najednou díky zapojení robotizace uvidí, budou motivovanější a ušetřený čas budou moci věnovat užitečnějším činnostem. Například budování a udržování příjemného prostředí a dobré nálady mezi vašimi zaměstnanci. A příjemné prostředí a dobrá nálada samozřejmě prospěje efektivitě práce a výkonnosti firmy jako celku.



Líbil se vám některý z těchto nápadů a rádi byste ho zavedli i u vás ve firmě? Kontaktujte nás na davame@davame.cz nebo na +420 773 660 828 a my vám se vším rádi poradíme.

davame@davame.cz

+420 723 834 211

  • LinkedIn - White Circle
  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle
  • Twitter - White Circle
  • YouTube - White Circle
Expert_on_dark.png
integromat registered partner.png