Jiří Mlejnek vede ve Slevomatu lokální obchod - tedy nabídky restaurací, kadeřníků nebo třeba projížďku ve Ferrari. Kvůli současné situaci urychlili testování nových nabídek a zjistili, že klasiky jsou stále v kurzu.
V současné situaci dělá pizza 70 % rozvozů jídel, hned poté následuje sushi.
I když má tým více než 30 obchodníků, tak jim dává volnost a nevyžaduje rutinu. Každý jeho obchodník je totiž odborník na daný obor, kterému se věnuje.
Slevomat se zaměřuje i na technologické zjednodušení objednávek. Cílem je pohodlný a rychlý nákup spojený s přímou rezervací.
V loňském roce přinesl Jirkův obchodní tým přes 1000 nových partnerů a vyšší stovky milionů korun v dealech. Kolik to bude letos, to je ještě otevřené.
Další díly podcastu Tři Oři:
Jak řídit obchod v době karantény I
Jak řídit obchod v době karantény II