- a díky tomu spravujeme našim zákazníkům 250 milionů korun ročně v reklamách
Spolu se Štěpánem Karochem, obchodním ředitelem Shoptetu, jsme vyzpovídali Dominika Kohela z marketingové agentury Effectix.
Bavili jsme se o tom, proč obchodníkům neříkají obchodníci.
To nebylo vše. Další témata byla ještě zajímavější.
Daří se jim nabírat nové obchodníky? Proč je dobrý obchodník-sportovec? A je vhodné mít různě staré obchodníky v týmu? A proč si obchodníka vybíráte podle toho, jestli je to člověk, se kterým byste zašli na pivo?
Pustili jsme se i do diskuze, zda obchodníci mají dělat i práci accounta, nebo se mají jen zaměřovat na obchod. V Effectixu se obchodníci věnují právě i budování stabilního vztahu se svými zákazníky.
Tato marketingová agentura výrazně vyrostla za posledních pár let - a efektivní obchodní tým tomu pomohl.
Dominik se také svěřil, že pro řízení obchodu využívají Pipedrive. Díky němu může sledovat statistiky za každého obchodníka. Používají i obdobu pověstného obchodnického zvonečku, na který se zvoní vždy po uzavření dealu. Jen místo zvonečku se informace o novém obchodu propíše celé firmě do Slacku. A prý to “cinkne” skoro každý den.
Inspirujte se příběhy obchodních ředitelů v novém podcastu Tři OŘi. A vylepšujte svůj obchod dle zkušeností ostatních.