Podcast Tři OŘi - Dominik Kohel (Effectix): Obchodníkům neříkáme obchodníci

- a díky tomu spravujeme našim zákazníkům 250 milionů korun ročně v reklamách



Spolu se Štěpánem Karochem, obchodním ředitelem Shoptetu, jsme vyzpovídali Dominika Kohela z marketingové agentury Effectix.


Bavili jsme se o tom, proč obchodníkům neříkají obchodníci.


To nebylo vše. Další témata byla ještě zajímavější.

Daří se jim nabírat nové obchodníky? Proč je dobrý obchodník-sportovec? A je vhodné mít různě staré obchodníky v týmu? A proč si obchodníka vybíráte podle toho, jestli je to člověk, se kterým byste zašli na pivo?


Pustili jsme se i do diskuze, zda obchodníci mají dělat i práci accounta, nebo se mají jen zaměřovat na obchod. V Effectixu se obchodníci věnují právě i budování stabilního vztahu se svými zákazníky.


Tato marketingová agentura výrazně vyrostla za posledních pár let - a efektivní obchodní tým tomu pomohl.


Dominik se také svěřil, že pro řízení obchodu využívají Pipedrive. Díky němu může sledovat statistiky za každého obchodníka. Používají i obdobu pověstného obchodnického zvonečku, na který se zvoní vždy po uzavření dealu. Jen místo zvonečku se informace o novém obchodu propíše celé firmě do Slacku. A prý to “cinkne” skoro každý den.


Inspirujte se příběhy obchodních ředitelů v novém podcastu Tři OŘi. A vylepšujte svůj obchod dle zkušeností ostatních.

davame@davame.cz

+420 723 834 211

  • LinkedIn - White Circle
  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle
  • Twitter - White Circle
  • YouTube - White Circle
Expert_on_dark.png
integromat registered partner.png