Pipedrive support česky pro všechny

Od 14.10.2019 spouštíme zákaznickou podporu CRM Pipedrive.


Na žádost našich zákazníků, kteří využívají Pipedrive, jsme se rozhodli poskytovat zákaznickou podporu tohoto nejrychleji rostoucího CRM systému v Evropě.

Zákaznická podpora je k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 18:00. Využít ji mohou nejen zákazníci Dáváme, ale všichni uživatelé Pipedrivu.


Jak kontaktovat zákaznickou podporu Pipedrive:


Emailem: pipedrive@davame.cz

Telefonicky: +420 773 660 828


Zákaznická podpora je poskytována zdarma.

Dáváme je certifikovaným EXPERT PARTNER CRM Pipedrive. Zabýváme se profesionálním nastavením systému přímo pro konkrétní obchodní tým, zaškolením a tvorbou automatizací navázaných na obchodní procesy.

Ještě nevyužíváte CRM Pipedrive? Vyzkoušejte si jej na 30 dní zdarma.

davame@davame.cz

+420 723 834 211

  • LinkedIn - White Circle
  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle
  • Twitter - White Circle
  • YouTube - White Circle
Expert_on_dark.png
integromat registered partner.png