Jak hlídat cashflow pro začínající firmy?

Aktualizace: 10. pro 2020

Pokud jste začínající firma, vždy si musíte hlídat peníze. Na začátku jich není nikdy dost. Hlavní metrika jsou v tomto případě peníze, které máte na bankovním účtu.


Startupy často prodávají, ale peníze na účtu se objevují až po nějaké době. Přitom výplaty, nájem za kancelář či mobil je nutné platit včas.



V Dáváme se nám osvědčilo hlídání cashflow na týdenní bázi. Každý týden se nám automaticky vygeneruje report příchozích, odchozích plateb a jejich rozdíl.


Stačí přitom jednoduchý automatizační scénář v Integromatu - na něj vám bude stačit zdarma verze tohoto automatizačního nástroje.


Českou spořitelnu ale můžete vyměnit za jiný bankovní ústav a místo Slacku můžete používat Teams nebo třeba email.


Potřebujete s napojením poradit? Kontaktuje nás na davame@davame.cz nebo na +420 773 660 828