Od implementace po školení Pipedrive

Pomůžeme vám s Pipedrive CRM od A do Z

Definice vašich potřeb ohledně CRM

Projdeme vaše obchodní procesy a zjistíme, co všechno od CRM očekáváte a jestli to Pipedrive CRM splňuje.

Součástí této analýzy je i návrh dalších kroků, automatizací a integrací dalších nástrojů.

Nastavení Pipedrive CRM

Nastavíme Pipedrive CRM, abyste jej mohli začít ihned používat. Součástí nastavení je:

  • Nastavení nástěnky (pipeline)
  • Nastavení aktivit
  • Synchronizace emailů
  • Definování důvodů prohraných dealů
  • Instalace vlastních polí
  • Nastavení reportingu

Import dat

Máte své obchodní data v Excelu? Pomůžeme vám je naimportovat do Pipedrive CRM.

Pokud používáte jiné CRM pomůžeme vám s převodem dat do Pipedrive CRM.

Součástí importu je kontrola kvality dat a odstranění případných duplicit.

Zaškolení obchodníků i dalších lidí ve firmě

Zaškolíme uživatele Pipedrive CRM. Každý bude vědět, jak s Pipedrive CRM pracovat.

Zároveň připravíme školicí materiály pro budoucí obchodníky.

Automatizace procesů, integrace na další nástroje

Nastavíme základní automatizace obchodních procesů. Od příchozí poptávky z webu až po uzavření obchodu.

Napojíme Pipedrive na další nástroje jako je obchodní rejstřík nebo například váš fakturační systém.

Poskytujeme zákaznickou podporu v češtině

Zákazníkům Dáváme poskytujeme support Pipedrive CRM od pondělí do pátku od 8:00 do 18:00.

Zákaznickou podporu poskytujeme jak telefonicky, tak i emailem.

Zákaznická podpora je po celou dobu využívání Pipedrive CRM zdarma a v češtině.

Máte otázky ohledně našich služeb?

Potřebujete se zeptat? Nebo si jen ověřit věci kolem vašeho CRM systému? Vyplňte formulář níže nebo zavolejte 773 .

Rádi vám poradíme