Nejlepší CRM pro cestovní kanceláře

Spravujte poptávky, zvyšte počet objednávek zájezdů, tvořte cestovní plány na míru. Pipedrive CRM vám pomůže udělat z každé dovolené zážitek a vaši zákazníci se vám budou vracet. Co je CRM?

Výhody Pipedrive CRM pro cestovní kanceláře

Upozornění na novou poptávku

Komunikace všemi kanály na jednom místě

Automatické ověřování dostupnosti letenek i hotelů

Generování nabídky i smlouvy, možnost elektronického podpisu

Automatická komunikace se zákazníky a připomenutí se po roce pro další nákup zájezdu

Hlídání zaplacenosti zálohy nebo celého zájezdu

Přehled o turistech včetně lokality pro případ mimořádné události 

Proč je CRM důležité pro konzultanty a agenty cestovních kanceláří?

Konzultanti cestovních kanceláří spravují velké množství objednávek od zákazníků, kteří mají různá očekávání i preference. Bez použití CRM systému mohou vaši lidé udělat spoustu zbytečných chyb nebo můžou být frustrovaní.

Nejlepší CRM pro cestovní kanceláře pomůže vašim konzultantům vytvořit spolehlivou databázi kontaktů klientů, jejich objednávek a správně poskytnout servis a poradenství.

Od poptávky až po opakovaný nákup

Máte na webu formulář na poptávky po vašich zájezdech? Nechte si zapsat každou poptávku přímo do CRM systému.

Po zapsání může být poptávka přidělena konzultantovi a ten ji může okamžitě vyřizovat. K tomu mu pomůže plánování aktivit přímo v Pipedrive CRM.

Blíží se poptávka k uzavření? Konzultant vygeneruje na jeden klik smlouvu a pošle ji zákazníkovi. Po odsouhlasení se vystaví faktura a systém automaticky upozorní konzultanta, až bude zaplaceno.

Po návratu cestovatele můžete poslat automatizovaný dotazník na zpětnou vazbu stejně jako se mu automaticky ozvat za 9 měsíců, až bude opět plánovat další dovolenou.

Nabídky na míru

Nabídněte svým zákazníkům i zájezdy na míru. Myslíte, že je to složité? Ani v nejmenším.

Pipedrive CRM zaznamená poptávku s předpokládaným počtem cestovatelů, lokalitou a přibližným termínem.

Díky napojení na globální systémy jako Amadeus, Skyscanner nebo Booking rovnou vyhledá volné lety a hotely i s cenami.

Konzultant už tak vytváří nabídky na míru dle skutečně volných termínů a v rámci rozpočtu cestovatele.

Zákazník dostane zájezd na míru a vy budete za odborníky na cestování.

Skvělý zákaznický zážitek

Nejlepší zákazník je ten, který k vám příjde na doporučení. Pipedrive CRM vám pomůže doručit skvělý zážitek vašim zákazníkům, takže vás budou doporučovat dál.

V první řadě CRM zajistí, že na žádnou poptávku nezapomenete a že všechny vyřídíte včas a v termínu.

Zároveň ale můžete mít připravenou komunikaci na zákazníky, kde jim řeknete, co si mají vzít s sebou, jaké pojištění zařídit, na co se naočkovat a třeba jim pošlete i předpověď aktuálního počasí den před odletem - to vše automatizovaně.

Po návratu si jen pohlídáte, že cestovatel byl spokojený. Pokud ano, ozvěte se mu za nějakou dobu s dalším zájezdem. Pokud nebyl, zjistíte důvod a dokážete přístí službu zlepšit.

Propojte Pipedrive se stovkami aplikací

Pipedrive CRM se dá napojit na další systémy používané v cestovním ruchu - ať už systém Amadeus, Skyscanner nebo třeba Booking.com

Toto CRM můžete napojit i na vaše vlastní systémy, podporují-li napojení systému třetích stran (například přes API, XML import, CSV a jiné způsoby)

Často kladené otázky

Co je CRM pro cestovní kanceláře?

Cestovní agentura i cestovní kancelář potřebujeme budovat dobré vztahy se svými zákazníky. Od první poptávky až po opakovaný nákup dalšího zájezdu. V tomto je klíčová role konzultanta cestovní kanceláře. Aby konzultant pracoval neztrácel čas a odbavil úspěšně co nejvíce zákazníků, je potřeba použít CRM software pro cestovní kanceláře.

CRM systém umožní mnohem více než jen odbavovat zákazníky. Umí se napojit na bookovací systémy a systémy letenek, dokáže vytvořit smlouvu se zákazníkem a umožní ji elektronicky podepsat, doporučí turistovi dodatečné aktivity v destinaci. Vše je možné sledovat z jedné platformy.

Proč je CRM důležité pro obor cestovního ruchu?

Cestovní ruch je velmi konkurenční prostředí. Je potřeba využít nejlepší technologie, které ušetří čas a umožní lidem udělat více rezervací, užít si více pobytů a opakovaně se vrátit. 

Aby cestovní kancelář zvládla veškeré výzvy, je potřeba zavést CRM systém, který dá přehled celému obchodnímu procesu, uvolní ruce od administrativy a nestane se, že by se na nějakého zákazníka zapomnělo. Pipedrive CRM umožní toto a mnohem více.

Proč vybrat Pipedrive CRM od Dáváme?

Dáváme jako největší partner Pipedrive CRM v Česku má zkušenosti s implementací tohoto CRM systému do cestovních kanceláří. Díky znalosti obchodních procesů v cestovním ruchu dokážeme nastavit systém přesně dle potřeb cestovní kanceláře. Součástí naší práce je i správné zaškolení zaměstnanců CK. V neposlední řadě umíme napojit Pipedrive CRM na další systémy jako Amadeus nebo Booking.com.

Chcete demo ukázku, vyzkoušet si Pipedrive nebo potřebujete poradit?

Chci:

Mohlo by vás ještě zajímat

Převod dat do Pipedrive CRM

Můžete převést svá data z Excelu či jiného CRM systému. Pipedrive umožňuje import dat i přímé spojení s vybranými světovými CRM systémy.

Dáváme pomůže od A do Z

Jako největší partner Pipedrive CRM v Česku poskytujeme zákaznickou podporu, pomoc s nastavením, propojení Pipedrive s dalšími nástroji nebo vás třeba zaškolíme.

Cena licencí Pipedrive CRM

Pipedrive CRM je systém, který se platí dle počtu uživatelů a podle využívaných funkcí. Dáváme vám umožňuje platit v CZK i EUR. Můžete též platit kartou nebo na fakturu.

Český support (po-pá 8-18)

Telefon/Whatsapp +420 723 834 211
E-mail: pipedrive@davame.cz