Vybíráte projektový nástroj do vaší firmy?

Řízení projektů dlouho znamenalo velké množství tabulek v Excelu, papírků s poznámkami, složitého domlouvání s kolegy a zdlouhavé tvorby reportů. S rychlým nástupem digitalizace v posledních letech se ale stále více používají aplikace pro správu projektů, které činnost manažerů výrazně ulehčují. 

K řízení projektů existují desítky přístupů i nástrojů
 

Nástroje pro řízení projektů pomáhají firmám plánovat, sledovat a řídit náklady, plány a zdroje projektů. Nabízí přehled o stavu jednotlivých úkolů, umožňují rozložit kapacity zaměstnanců a řídit finanční zdroje. Některé také umí vytvářet pravidelné automatické reporty. Prostřednictvím těchto nástrojů můžete sdílet nápady nebo nejrůznější soubory, tvořit a spravovat jednotlivé úkoly, plánovat jejich plnění, evidovat termíny, přidávat k úkolům komentáře nebo o nich chatovat se spolupracovníky.

Při výběru nástroje pro projektové řízení se soustřeďte na přínosy pro sebe a své lidi
 

Monday.com je světově nejpopulárnějším nástroj pro projektový management. Řadí se na přední příčky nejlepších softwarů pro řízení projektů díky své všestrannosti, škálovatelnosti, dostupné ceně a působivé sadě funkcí. Poskytuje platformu, do které můžete pozvat členy týmu a společně si naplánovat práci na projektech. V Monday vidíte, jaké úkoly vás čekají, do kdy musí být hotové, a kdo je za ně zodpovědný. 

Hodí se jak do malých firem a startupů, tak i do velkých firem a korporací. Nejedná se o kolos se zastaralým a pomalým produktem - naopak uživatelské rozhraní tohoto nástroje je pohodlné a přehledné. Je to platforma, se kterou je možné řídit jakýkoliv tým v jakémkoli projektu. Marketingové kampaně, klasické projektové řízení, prodej, kreativní výrobu ... téměř cokoliv. Je možné  ho propojit s nejrůznějšími službami a aplikacemi. V nabídce je například Slack, Dropbox, Microsoft Teams, Outlook, Zoom, Google kalendář, Google disk nebo Gmail.

Kromě project managementu nabízí i další funkce:

  • organizování marketingových a prodejních kampaní
  • organizování práce na dálku - v platformě Monday.com si každý člen týmu může nastavit, od kdy do kdy pracuje nebo v jaké je časové zóně. Ostatní členové týmu pak tyto informace uvidí. Také zde můžete plánovat pravidelné týmové cally nebo společné úkoly. ‍
  • vývoj softwaru - Monday.com obsahuje funkce pro vývojáře jako jsou například produktové roadmapy nebo trackování bugů. Proto tento nástroj můžete využít, pokud například vyvíjíte software a aplikace.‍
  • HR - v rámci Monday.com můžete řídit přijímání a zaškolování nových zaměstnanců.‍
  • trackování času - díky této funkci můžete sledovat čas, který členové týmu stráví na konkrétních úkolech.

Monday.com je oblíbený pro svou všestrannost. Je to jeden z nejvíce využívaných nástrojů projektového řízení na současném trhu. Mezi cenově srovnatelnými nástroji je těžké najít lepší řešení pro řízení projektů pro prodejní týmy.


Máte zájem o řešení na míru? Chcete víc informací?

Kontaktujte nás a my se s Vámi co nejdříve spojíme.

Pro více informací nás kontaktujte: adela.hricova@davame.cz, tel.: +420 773 660 828