Příliš mnoho poptávek? Máme řešení nejen pro dodavatele tepelných čerpadel a fotovoltaiky
Květen 6, 2022
Aktuální situace na trhu s energetickými zdroji vyžaduje změnu myšlení dodavatelských firem. Díky skokovému zdražení elektrické energie došlo k výraznému navýšení poptávky a v celorepublikovém měřítku není možné najít požadované instalační kapacity.
S tímto problémem se nyní potýkají všechny firmy v tomto byznysu. Češi začínají ve velkém investovat do alternativních zdrojů energií. To má pro dodavatele za následek přehlcenost prací a odmítání zakázek z časových důvodů nebo velkou zmatečnost. Toto je problém, který trápí většinu firem v oblasti fotovoltaiky a ekologickeho řešení energií. Přitom 90 % práce je administrativa, kterou lze automatizovat. Firmy tak získají více času pro řešení většího počtu zakázek.

Automatizace je jedním z nejlepších způsobů, jak zvýšit produktivitu týmu!
Propojením systémů pro obchod a pro projektový management lze zvládnout více poptávek při stejném počtu zaměstnanců!
Aby odbavení zájemců bylo co nejrychlejší, je nutné zastaralý systém nahradit a modernizovat. Díky automatizaci se může prodejní tým více věnovat zákazníkovi a individuálně jeho požadavkům:
- Automatická tvorba dokumentů
- Automatické notifikace zaměstnancům, dodavatelům a úředníkům
- Automatický systém fakturací (zálohových i konečných faktur)
- Přehledné řízení projektů, které se automaticky doplňují daty ze CRM systému
- Automatické upozornění a doplňování deadlines
- CRM systém pro přehled a zvládání veškerých obchodních činností

Díky propojeným službám lze vytvořit systém, který bude obtížnou práci dělat za vás.
Většina takových systémů má dvě části:
Obchod a řízení projektů. Pro obchodní část můžeme využít CRM systém Pipedrive, který je aktuálně dostupný v češtině. Pro část projektového řízení ClickUp. Oba systémy budou vzájemně propojené, aby byla potřeba manuálního zadávání informací minimální.

Nový lead z webu --> Lead/ Deal v Pipedrive --> Dle daných stádií obchodních případů automatická generace dokumentů a odeslání k el. podpisu klientům --> Zaplacení zálohové faktury --> Vytvoření projektu a mapy úkolů v ClickUp —> Automatické notifikace pro administrativní činnosti (jednání s úřady apod.) —> Doplňování dat do reportů pro tvorbu přehledů o délce trvání úkolu.
Zajímají vás další příklady automatizace? Více zde.
Rádi byste automatizovali vaše firemní procesy?
Kontaktujte nás
Kontaktujte nás: adela.hricova@davame.cz, tel.: +420 773 660 828