Nový ceník Tabidoo

Tabidoo plošně zdražuje o 50 - 70 % všechny své ceny. Zdražení se týká všech tarifů. Současní klienti mají ceny zafixovány na další dva roky, pokud si Tabidoo koupíte (jakoukoliv licenci) do konce listopadu, tak cena bude fixována na 2 roky.

Proč?

Protože Tabidoo od svého vzniku ušlo obrovský kus cesty a dnes v něm je možné vyřešit většinu firemních procesů, od CRM, přes HR až po komplexní vedení firmy.

Koho se změna dotkne

Stávající zákazníci (ti, co jsou dnes na plánec Optimal, Enterprise nebo individual) mají garanci stejných cen na příští dva roky. Změna se tak týká pouze zákazníků, kteří v současnosti neplatí za Tabidoo. Pro ty je to obrovská šance si na další dva roky zamknout ceny, pokud tedy tušíte, že budete potřebovat začít za Tabidoo platit, tak raději přejděte už dnes.

Pokud tedy nyní přejdete na placený tarif (do 1.12), tak Vám Tabidoo garantuje na další dva roky stejné ceny, jako máte dnes.

Klíčové části jednotlivých plánů

  • Počet tabulek - jednotlivé tabulky, které je ale možné mezi sebou napojovat, tabulka je tak jeden zdroj dat.
  • Počet aplikací - kolik můžete mít nezávislých aplikací v rámci jednoho účtu Tabidoo, aplikace je tak skupinou tabulek, které nemůžete mezi sebou propojovat.
  • Počet záznamů - počet řádků v každé tabulce.
  • Počet API volání denně - kolikrát denně posíláte do Tabidoo data z jiného nástroje automaticky
  • Úložiště - kolik místa můžou na Tabidoo zabrat vaše soubory.
  • Počet workflow - omezený až od nového nacenění, workflow umožňuje tvorbu automatizací přímo uvnitř nástroje Tabidoo. Počet workflow určuje jejich spuštění.

Vysvětlení pojmů

Pokud Vaše firma v Tabidoo bude sledovat jednotlivé objednávky, tak pravděpodobně bude sledovat následující strukturu:

  • Aplikace = Vaše firma
  • Tabulka = přehled všech zakázek
  • Záznam = jedna zakázka
  • Počet API volání = pokaždé, když se přepíše nová zakázka z formuláře na webu do Tabidoo, tak to bude jedno API volání
  • Úložiště = dokumenty, které se týkají zakázky mají například 1MB
  • Počet workflow = pokud po vyhrání zakázky automaticky propisujete zakázku do tabulky "klienti", tak jeden tento přepis bude jeden běh automatizace

Porovnání jednotlivých tarifů

Optimal = Basic

  • Tarif basic odpovídá původnímu Optimal
  • Tarif vhodný zejména pro menší firmy, které ale již mají zaběhlé procesy a mají je z větší míry automatizované a díky tomu využijí větší množství API volání denně
  • V moment, co Vám vyprší jedna z omezených vlastností (většinou to bývají API volání, počet řádků, nebo úložiště) má smysl přecházet na vyšší tarif
  • V tomto tarifu je:
    • 10 aplikací
    • 25 tabulek
    • 25 000 záznamů
    • 3 měsíční auditní historie
    • 25 000 API volání denně
    • 3GB úložiště
    • 1 000 spuštění workflow automatizací denně

Large = Standard

  • Tarif standard odpovídá původnímu tarifu large
  • V tomto tarifu máte k dispozici
    • 25 aplikací
    • 50 tabulek
    • 50 000 záznamů
    • Neomezenou auditní historii
    • 75 000 API volání denně
    • 5GB úložiště
    • 5 000 spuštění workflow automatizacídenně

Nový tarif PRO

  • Nový plán, který se nachází mezi large a enterprise
  • V plánu je zahrnuto následující:
    • 100 aplikací
    • 250 tabulek
    • 250 000 záznamů
    • Neomezená auditní historie
    • 100 000 API volání za den
    • 50 GB úložiště
    • 10 000 spuštění workflow automatizací denně

Enterprise = individual

  • Nový tarif enterprise odpovídá původnímu tarifu individual
  • Tento plán je vhodný zejména pro společnosti, kterým nevyhovují některá z předchozích omezení
  • Typicky to může být nedostatečné úložiště, nebo limit záznamů