Novinka v Pipedrive: Nastavte viditelnost nástěnek pro skupiny uživatelů
Pipedrive představuje novinku ve svém CRM - viditelnost nástěnek (pipeline visibility). Nastavte viditelnost nástěnek podle skupiny uživatelů. Zvýšíte přehlednost pro uživatele a zároveň jednotlivé týmy uvidí jen to, k čemu mají přístup.
Pokud například vedete jak obchodní případy v Pipedrive, tak zákaznickou péči, tak konkrétní uživatel uvidí pouze obchody nebo support tickety - podle jeho role.

Co je viditelnost nástěnek?
Pokud máte vytvořené skupiny uživatelů (například sales team Čechy, sales team Morava, nebo pokud třeba Sales, Projektanti, Support), můžete každé z těchto skupin zobrazit jen nástěnky, které se jich týkají. Díky tomu se zlepší přehlednost pro uživatele.
Tato aktualizace je k dispozici všem uživatelům Pipedrive u všech typů licencí.
Admin uživatelé můžou upravovat přístupy k nástěnkám v sekci Viditelnost skupin (visibility groups). V nastavení mohou vybrat, které nástěnky se dané skupině budou zobrazovat a které ne. Ve výchozím nastavení budou mít všechny skupiny viditelnosti přístup ke všem nástěnkám.
Skupiny uživatelů, které nemají přístup k nástěnce ji v Pipedrive neuvidí, protože nástěnka bude z jejich účtů zcela odstraněna.

Úprava skupin viditelnosti (visibility groups)
Pipedrive též upravil vzhled nastavení skupin viditelnosti. Díky tomu lépe poznáte nadřazenost/podřazenost jednotlivých skupin viditelnosti na vašem účtu. Na jednom místě si zobrazíte všechny skupiny a můžete je rychle upravovat.
Nově se navyšuje počet skupin viditelnosti u Profesionálního plánu na 4.
Kde nastavit viditelnost nástěnek
Viditelnost nástěnek naleznete v části "Správa uživatelů" v části "Nastavení společnosti" v účtu Pipedrive. Tato funkce je pro všechny uživatele, kteří mají povoleno nové zobrazení detailů obchodu.
Potřebujete pomoct s nastavení? Dejte nám vědět. Jsme tu pro vás od pondělí do pátku 8-18 - emailem pipedrive@davame.cz nebo telefonicky +420 723 834 211.
Mohlo by vás taky zajímat
Pipedrive - nové detailní zobrazení u dealů
Nové detailní zobrazení u dealů přináší především nový vzhled. Ten by měl pomoci uzavírat obchody ještě rychleji.
Synchronizace e-mailu v CRM Pipedrive
Pipedrive intuitivně přiřazuje kontakty a dealy k vašim emailovým konverzacím. To znamená, že vždy uvidíte celou konverzaci v detailním pohledu osoby a dealu. Tuto funkci lze nastavit buď automaticky, kdy Pipedrive přiřazuje E-maily k dealům podle jména, či E-mailu příjemce a nebo manuálně.
Jak na import leadů do Pipedrive?
Často se stává, že v průběhu let dojde ve firmě k revizi systémů a ke změně CRM. Pokud přecházíte na zcela nový systém, je důležitá práce se stávajícími daty a jejich přenos. Klientům tak veškerá data spravujeme a následně iportujeme do nového systému.
Nejužitečnější automatizace přímo v Pipedrive. Jak na ně?
Obchodník dělá v CRM často hodně zbytečných aktivit. Přitom mnohé se dají automatizovat.
Pipedrive novinka-komentování
Díky další nové funkci Pipedrive CRM, máte nyní možnost komentovat poznámku, která je připnutá nahoře v dealu.