Naboostujte Pipedrive daty

Chcete mít u vašeho zákazníka všechny jeho smlouvy? Nebo potřebujete vidět, jestli má vše zaplacené? A nebo potřebujete znát, jaký produkt u vás naposledy koupil?

Pipedrive přichází s novinkou - custom panely. Zobrazení dat z jiných systémů přímo u obchodního případu. Rozšiřte si jeho funkčnost na maximum.

Je to CRM i pro nejnáročnější zákazníky - a toto je jen jeden z důkazů.

Jak to funguje?

Pipedrive umožňuje přidat data/aplikace/tlačítka na tři různé pozice v rámci svého rozhraní. Díky tomu se rozšiřuje funkčnost na úroveň velkých systémů jako Microsoft Dynamics nebo Salesforce. Není potřeba se omezovat jen na políčka, která máte u dealů nebo osob v CRM. Některá data se totiž nehodí do předpřipravených polí.

Pojďme si projít, kde se data dají zobrazit.

Asi nejviditelnější pozice je přímo na úrovni osoby, organizace nebo dealu. U konkrétního zákazníky je možné zobrazit přímo produkty, které koupil. 

Tato data má firma většinou v jiných systémech (účetní, fakturační, ERP, apod.). Ale pro obchodníka může být tato informace klíčová.

Například funkce, kdy vidíte, jak se vyvíjí tržby s vaším zákazníkem-firmou v porovnání s loňským rokem. Jsou vyšší? Žádný problém. Stagnují nebo klesají - důvod se ozvat. Třeba našel levnější řešení, nebo přešel ke konkurenci.

Druhou možností je "vyskakovací" obrazovka. Tu si může obchodník zobrazit, když například připravuje smlouvu a potřebuje něco upravit.

Nebo pokud chce třeba zadat nějaký ticket na backoffice nebo do IT oddělení.

Poslední variantou zobrazení je pak přidání custom panelu do sekce Nastavení. Zde si obchodník může volit nastavení výše uvedených custom panelů.

Může například zobrazit/skrýt nějaká data nebo upravit nastavení (místo porovnání meziročních dat, tak jen meziměsíční nebo kvartální).

Konkrétní příklady

U našeho zákazníka poskytující spotřebitelské půjčky jsem připravili custom panel přímo v rozhraní Pipedrive. Na první pohled je tak vidět, jak si dlužník vede se splácením, kolik splátek ještě zbývá a jestli je nějaká po splatnosti.

Dalším příkladem je dealerství aut, kdy u obchodního případu je koupený automobil s přesně danou konfigurací. A to včetně fotek auta a možností na jeden klik tlačítka poslat zákazníkovi kopii zelené karty, kterou dealer sjednal.

Custom panely jako booster nejen vašeho obchodu

Pokud používáte Pipedrive i pro další oddělení - například pro zákaznickou péči, mohou operátoři vidět aktuální stav zaplacených faktur nebo jaký konkrétní tarif má zákazník vybrán. Přes dodatečné pole můžou také rovnou zadávat požadavek na technickou či jinou podporu.

Pokud plánujete zapojit i finance, není problém. Obchodník může na jeden klik zobrazit náhled smlouvy, kterou může ještě doupravit a následně ji uložit v podobě PDF nebo rovnou odeslat digitálně k podpisu.

Zajímá vás funkce Custom panelů v Pipedrive - napište nám pipedrive@davame.cz nebo se nám ozvěte.


Mohlo by vás taky zajímat

Novinka v Pipedrive: Nastavte viditelnost nástěnek pro skupiny uživatelů

Novinka v Pipedrive: Nastavte viditelnost nástěnek pro skupiny uživatelů

Pipedrive představuje novinku ve svém CRM - viditelnost nástěnek (pipeline visibility). Nastavte viditelnost nástěnek podle skupiny uživatelů. Zvýšíte přehlednost pro uživatele a zároveň jednotlivé týmy uvidí jen to, k čemu mají přístup.

CRM a e-mail kampaně v jednom. Novinka v Pipedrive

CRM a e-mail kampaně v jednom. Novinka v Pipedrive

Vytvořte si skvělé e-mail kampaně přímo v CRM Pipedrive.

Nový efektivní plánovač v CRM Pipedrive

Nový efektivní plánovač v CRM Pipedrive

Nebylo by perfektní, kdybyste mohli rychle nastavit svůj kalendář a ukázat svou dostupnost, jako opakující se časové bloky, nebo v jednorázových časových úsecích? A nebylo by ideální, kdybyste mohli sdílet svou dostupnost online prostřednictvím jednoduchého odkazu, což umožní potenciálním klientům vybrat si čas, který vyhovuje jim i vám?

Příliš mnoho poptávek? Máme řešení nejen pro dodavatele tepelných čerpadel a fotovoltaiky

Příliš mnoho poptávek? Máme řešení nejen pro dodavatele tepelných čerpadel a fotovoltaiky

Toto je problém, který trápí většinu firem v oblasti fotovoltaiky a ekologickeho řešení energií. Přitom 90 % práce je administrativa, kterou lze automatizovat. Firmy tak získají více času pro řešení většího počtu zakázek.