CRM, které nakopne (nejen) váš obchod

Ne nadarmo se Pipedrive honosí tím, že je vytvořený obchodníky pro obchodníky. Dává jim totiž přesně to, co potřebují. Jednoduše se ovládá a na jedno kliknutí poskytuje srozumitelný přehled toho, v jaké fázi obchodního procesu se jejich klienti právě nacházejí.

Pipedrive je CRM s velmi jednoduchým uživatelským prostředím. Jeho základním stavebním kamenem je tzv. pipeline, která graficky zachycuje jednotlivé fáze obchodního procesu. Počet a názvy fází si můžete upravit zcela podle svých potřeb. Otevřené obchodní případy postupně posouváte celým procesem a jejich stav tak máte neustále před očima.

K tomu, abyste nikdy nezapomněli klienta kontaktovat, nebo poslat slíbené materiály, slouží v Pipedrive aktivity. Aktivita může mít podobu hovoru, schůzky, nebo třeba termínu odeslání faktury. V Pipedrive vždy najdete souhrn aktivit, které máte ten den naplánované, a upozorní vás i na ty nesplněné.

U každého obchodního případu vidíte přehled veškerých proběhlých i naplánovaných aktivit, můžete si k němu přidávat své poznámky a nahrávat soubory, jako jsou třeba faktury nebo smlouvy. Velmi užitečná je synchronizace Pipedrive s emailem, díky které můžete psát zprávy přímo ze CRM. U všech klientů navíc vidíte kompletní historii vaší komunikace, ať už si s ním dopisoval kdokoliv z týmu.

Fanoušky automatizací potěší, že jejich základní nastavení najdou přímo v CRM. Pipedrive lze také velmi dobře propojovat s dalšími nástroji. S využitím integračních platforem je možné automatizace navázat například na pohyb obchodních případů v pipeline a na jedno kliknutí tak vystavovat faktury, vyplňovat nabídky a smlouvy, nebo odesílat emaily.

Automatizovat jde také pohyb informací směrem do CRM. Kontaktní údaje o vašich zákaznících se do něj mohou propisovat přímo z online formulářů na vaší stránce, nebo automaticky doplňovat podle IČO klienta. Podobně se k obchodním případům mohou rovnou nahrávat všechny odeslané faktury a další důležité dokumenty.

Když zrovna nejste u počítače, oceníte i jednoduchou mobilní aplikaci Pipedrive, skrze kterou se rychle dostanete k potřebným informacím. Všechny klienty v ní najdete v kontaktním seznamu, a rovnou jim z ní můžete zavolat, takže si kontakty na ně nemusíte ukládat přímo do telefonu.

Mezi výhodami Pipedrive je určitě potřeba zmínit to, že se umí do značné míry přizpůsobit potřebám uživatelů. Pokud potřebujete u svých kontaktů sledovat specifické údaje, nebo vám nestačí přednastavené aktivity, obojí si zvládnete během chvíle upravit. S trochou kreativity si tak Pipedrive můžete nastavit a používat i pro jiné než obchodní procesy.

Zaujal vás Pipedrive? Přemýšlíte, jestli je pro vás tím pravým CRM? Vyzkoušet si ho můžete hned na 30 dní zdarma.