ClickUp získal 400 milionů dolarů na rychlejší rozvoj
ClickUp - all-in-one nástroj pro zvýšení produktivity - získal v dalším investičním kole dalších 400 milionů dolarů. Hodnota firmy se tak posunula na 4 miliardy dolarů.
Cílem ClickUpu bylo a je dělat svět více produktivnějším. Čas je to nejdražší, co máme. Proto jsme se v ClickUpu zavázali na to, aby ho naši zákazníci mohli využívat k činnostem, které jsou nejdůležitější,” říká Zeb Evans, CEO a zakladatel ClickUpu.
Peníze budou využity na nábor špičkových talentů, stejně jako na nové užitečné funkce a také na šíření osvěty.
ClickUp byl založen v roce 2017. Jen v minulém roce zvýšil počet týmů, který jej používají, z 200 na 800 tisíc. Tím se řadí mezi nejrychlejší online platformy na světě. Hlavními uživateli jsou malé a střední firmy. Mezi velké uživatele se řadí Booking.com, McDonalds nebo Netflix.

V Dáváme jsme začali tento nástroj nabízet českým zákazníkům v roce 2021. Po desítkám implementací jsme jej přizpůsobili českému trhu a českému uživateli. Firmám pomáháme s jeho implementací, nastavením, zaškolením a napojeními na další interní systémy firmy.