Až 80 % zákazníků přejde ke konkurenci díky negativní zkušenosti se zákaznickým servisem

Digitální kanály zákaznického servisu jsou stále oblíbenější. Telefon je pořád nejpoužívanějším a nejoblíbenějším způsobem, jak se spotřebitelé obracejí na týmy podpory. Až 80 % zákazníků ale přejde ke konkurenci díky špatné zkušenosti se zákaznickým servisem. Konkurenčních podniků nepřestává přibývat a retence zákazníků by měla být čím dál tím víc důležitá pro úspěšné fungování každé firmy.

Náskok před konkurencí

Dnes už si bez call centra většina firem ani neporadí. Pokud ho navíc dokážete díky moderním technologiím využít na 100 %, dá vám výrazný náskok před konkurencí. Očekávání klientů se každý rok zvyšuje  a jen tak ledajaké kontaktní centrum už nestačí. Vše musí pracovat perfektně, a to po technické i personální stránce. 

Cloudové řešení CloudTalk usnadní práci operátorům a nabízí výkonné a snadné integrace na jedno kliknutí. Zefektivní tím vaše každodenní procesy.  Hlavní výhodou CloudTalk je propojení se CRM programy a helpdeskem. Zaměstnanci zákaznické péče nebo sales oddělení mají neustálý přehled o svých zákaznících a můžou ušetřit dvě až tři minuty každého hovoru, jelikož operátorům odpadá nadbytečné vyhledávání informací či aktualizace systémů.


Operátoři mluví se svými zákazníky, automaticky posílají všechny své aktivity do CRM. Zjednoduší se správa objednávky i prodejní proces. Zákaznický servis bude produktivnější. 


Pro našeho zákazníka jsme hledali řešení, jak co nejvíce zvýšit produktivitu zákaznického servisu 

Zákazník využíval CRM Pipedrive a integrace s CloudTalk firmě přinesla řadu výhod:

  • přímá integrace (není nutné využívat další platformy - Make, Zapier atd.)
  • možnost zaznamenávání proběhlých příchozích/odchozích hovorů přímo do Pipedrive k dealu/osobě/organizaci
  • možnost vytváření notifikací/aktivit v Pipedrive pokud se zákazník nedovolá -> tyto aktivity/notifikace lze přiřadit přímo k určité osobě, která má na starost volání zpět
  • zaznamenání délky vyzvánění 
  • automatické udržování aktuální kontaktní databáze - zavolá nám někdo, jehož číslo nevedeme v PD -> vytvoří se nový kontakt v PD

Neztratí se informace o žádném hovoru, uživatelé získají okamžité upozornění na zmeškané hovory ve formě notifikací v Pipedrive a jednodušší rozšiřování klientské databáze.

Chcete si CloudTalk vyzkoušet ve vaší firmě? Zanechte nám na sebe kontakt a my vám vytvoříme zkušební účet na 14 dní ZDARMA.