9 automatizací pro finanční poradce a realitní makléře, které musí mít

Za poslední rok jsem se potkal s necelou stovkou realitních makléřů a finančních poradců. Oba obory jsou si v mnohém podobné. A hlavně - makléři a poradci jsou skuteční obchodníci, kteří jdou denně do terénu.

Ty nejlepší spojuje jedna věc - nedostatek času. Všichni by si přáli mít více času na své klienty a méně na veškerou administrativu.

Sepsal jsem 9 automatizací, které můžou pomoci získat tento čas každému makléři či poradci. A těchto 9 automatizací jsem ještě rozdělil do 3 kategorií - získání zákazníka, komunikace s ním a připomenutí se.

Akvizice

1) Osobní e-mailové kampaně - posíláte E-maily a chcete zvýšit úspěšnost odpovědi? Víte, že lidé odpovídají většinou až na 4.-6. E-mail, který jim pošlete? Začněte vytvářet osobní kampaně. Jakmile zadáte nový E-mail potenciálního klienta, tak mu vaším jménem odešlete několik základních informací. Zvýšíte tak míru úspěšnosti.

2) Vizitka po skončení telefonátu - pokud voláte někomu cizímu, tak je dobré na sebe nechat vizitku. Posílejte automaticky po skončení každého odchozího hovoru (i třeba jen v pracovní době 8-18) SMS se svým jménem, E-mailem a informací, čím se zabýváte.

3) Podepisujte se zákazníky smlouvy elektronicky - vygenerujte smlouvu online a klient ji podepíše buď prostřednictvím svého mobilního telefonu (ověřovací SMS) nebo přes BankID

Schůzky a komunikace

4) Připomenutí schůzky - při sjednání schůzky obdrží klient SMS a E-mail s termínem a místem schůzky. Zároveň mu dorazí připomenutí schůzky den předem a 3 hodiny předem. Tím se vyvaruje makléř zbytečné cestě, pokud například klient onemocní.

5) Uložte si veškerou komunikaci na jedno místo - ať už vám klient pošle E-mail nebo SMS, nebo vám třeba zavolá. Vše můžete mít na jednom místě, abyste příště věděli, o čem jste se bavili.

6) Přípava smluv a nabídek - nechte si vytvořit smlouvy a nabídky ze systému. Nepotřebujete asistentku, aby data opisovala znovu a znovu do smluv.

Připomenutí

7) Výročí - přejte automatizovaně svému klientovi k výročí, narozeninám, svátku a dalším příležitostem. Udělá to radost. A vy na to nemusíte myslet.

8) Obnova smlouvy či placení daní - zasílejte automatizovaně klientům informaci o tom, že jim bude končit pojistná smlouva nebo že mají zaplatit daň z nemovitosti. Oni na to často nemyslí.

9) Ukládání příloh E-mailů - také vám chodí spousta příloh v E-mailech? A klient se čas od času ozve, že některý dokument potřebuje? Nechte si uložit všechny příchozí přílohy do složek dle odesilatele. Jednoduše pak dohledáte vše ke konkrétnímu klientovi.

Co budete k těmto automatizacím potřebovat?

  • Stačí vám CRM systém (Pipedrive nebo Raynet) a Integromat. Díky těmto systémům si můžete vytvořit všechny výše uvedené automatizace.

A co to bude stát?

  • Pokud si to vytvoříte sami, tak budete platit jen za CRM a Integromat - dohromady 2000,-/měsíčně
  • Nebo využijte službu Dáváme. Připravené automatizace hned zapojíte a můžete fungovat. Cena 2000,-/měsíčně.

Máte zájem nebo potřebujete více informací? Chcete automatizace pro všechny své makléře nebo poradce na své pobočce? Napište nám na davame@davame.cz