3 vychytávky Slacku a jak je využít
Slack je vnitrofiremní komunikační nástroj. Není to ale jen lepší messenger nebo Skype. Slack se dá využít k více možnostem. Zde jsou 3 vychytávky, ke kterým jej využíváme.
Ve Slacku kromě komunikace mezi lidmi - ať už jeden na jednoho nebo uzavřené skupiny - je možné využít i jednotlivé kanály. Kanál je uzavřená skupina, kam se mohou vkládat různé důležité i méně důležité informace

Články z médií - #news
Kanál #news používáme především pro články na internetu, které někdo najde. Jedná se o texty, které mají přidanou hodnotu pro všechny lidi ve firmě. Je to vlastně takové to must-read. Když někdo přečte článek třeba na ihned.cz nebo czechcrunch.cz, tak ho vloží do kanálu. Ostatní si tak mohou přečíst, o čem se mluví a co se dá třeba využít i ve firmě.
Nová poptávka - #leadgen
Důležitějším kanálem ale bývá #leadgen. Tento kanál informuje o nových poptávkách, které přijdou například z formuláře z webových stránek, nebo emailem.
K tomu používáme automatizaci Integromatu. Jakmile se objeví poptávka, v kanálu se objeví KDO JI ZADAL, TELEFONNÍ ČÍSLO a odkaz přímo do CRM. Obchodník se tak rovnou proklikne a může daný obchodní případ řešit - zavolá, pošle email, připraví nabídky, atd.
Kolo štěstí - #wheeloffortune
Oblíbeným kanálem je kolo štěstí. Připravili jsme si motivaci. Jakmile obchodník dosáhne určitého počtu splněných aktivit, roztočí se kolo štěstí. A podle štěstí získá obchodník nějaké překvapení.
Například pokud udělá za den 10 telefonátů (v CRM odklikne aktivitu), tak se v tomto kanále objeví text “Jupí, jsi vážně dobrý. Jdeme roztočit kolo štěstí” a na to následuje vygenerovaná odměna - “Na kole štěstí ti padlo: -emotikon piva-”
Odměny nemusí být nic velkého. Ale dle zkušeností to má extrémní pozitivní vliv na obchodníka i ostatní obchodníky. Vidí, že když budou ještě více pracovat, mohou taky něco vyhrát.
Nevíte jak nastavit automatizace pomocí Integromat.com? Ozvěte se nám na +420 773 660 828 nebo na adela@davame.cz a my vám se vším rádi poradíme.