3 e-mailové šablony, které zaručeně fungují
Listopad 5, 2020
E-mail může být nejpohodlnějším a nejlogičtějším způsobem, jak sledovat vaše potencionální zákazníky po oslovení nebo nabídce, ale má jednu velkou nevýhodu. Jak zabráníte tomu, aby vaše e-maily jednoduše nezmizely v éteru přeplněné schránky, nebo spadly do spamu?
Nebojte se! Do konce tohoto článku budete vyzbrojeni sbírkou následných e-mailů, které výrazně zvýší míru odpovědi, což vám v dlouhodobém výhledu zajistí vyšší tržby. Sestavili jsme šablony, které můžete použít k pokrytí téměř jakékoliv prodejní situace. Přidali jsme také rady, kdy je vhodné e-mail poslat, protože načasování je často stejně důležité jako zpráva.
1. Setkal jste se s potencionálním klientem a prošel prodejní hřiště. Zanechal jste schůzku s jistotou, že jste se dohodli, a přesto jste o něm tři dny neslyšel. Jedná se o e-mail s klasickou "jemnou připomínkou" nebo "dotykovou základnou". Klíčem je posun konverzace dopředu a poskytnutí konkrétního důvodu pro odpověď.
Jste připraveni na pokračování
Dobry den [Jméno],
děkuji za váš čas a zjistíte, jak byste chtěli posunout konverzaci vpřed.
Pokud máte zájem, doporučte další krok.
čekám na vaši odpověď
[Podpis]
Je důležité co nejdříve poskytnout potencionálním zákazníkům dané informace, to je velkou příležitostí k další komunikaci
2. Dobry den [Jméno],
dobrá zpráva. Mám informace, které jste požadoval.
Děkuji vám, že jste mi dal příležitost promluvit si s vámi v [den].
Kontaktoval jsem účetní oddělení / náš šéf / náš sklad a souhlasili, že zajistí [konkrétní požadavek].
Dejte mi prosím vědět, jak byste chtěli postupovat dál.
[Podpis]
Jedná se o jednu z nejjednodušších návazností na psaní, ale mnozí lidé to většinou pokazí tím, že se pokoušejí uložit všechny informace do těla e-mailu. Když potencionální zákazník otevře e-mail a uvidí text v hodnotě celého románu, bude téměř vždy nenávidět vás a váš produkt. Dejte jim všechny informace, které potřebují, ale dovolte jim, aby je objevili ve svém vlastním čase, a dostanete více odpovědí.
3. Zde jsou požadované informace
Dobrý den [Jméno],
Skutečně jsem si užila rozhovor s vámi dnes/dřív a dozvěděla jsem se více o tom, jak vy a [jejich společnost] fungujete.
Slíbil jsem vám další informace a tady jsou.
Dejte mi prosím vědět, až se na ně podíváte a pokud byste chtěli, dám vám telefonní kontakt. Rád vám zodpovím všechny vaše dotazy. Nebojte se kdykoliv zavolat na číslo [vaše číslo].
[Podpis]
Po spouštěcí události Budeme předpokládat, že používáte nějakou formu sledování a analýzy ve vašich e-mailech. Pokud ne, udělejte si k tomu nástroj. A udělejte si ho co nejdříve, nebo nás kontaktujte na +420 773 660 828 a my vám s tím rádi pomůžeme.

Pozor na chybu identity Někdy nenajdeme správnou osobu, s níž mluvit. Pokud jste odeslali zcela chladný e-mail poté, co jste zjistili kontaktní údaje zákazníka online, může být užitečné ještě dopsat. Zda se jedná o správnou osobu a případně poprosit o odkázání na kolegu, s nímž byste měli mluvit.
Všimnete si jednu věc, že všechny tyto šablony mají společné: nejsou příliš dlouhé. Vaši potencionální klienti jsou nejvíce zaneprázdnění lidé, kdo otevře e-mail a spatří stěnu textu, ji téměř okamžitě zavře.
Samozřejmě, to jsou jen výchozí body. Budete muset přizpůsobit tyto šablony tak, aby vyhovovaly vašim klientům a trhu, aby dobře sloužily při zlepšování míry odezvy na vaše následné kroky.