3 důvody digitalizace byznysu

Digitalizace podnikání se stala trendy slovem. Každá druhá firma má ve svých plánech na letošní rok digitalizaci. Dokonce i politici chtějí digitalizovat. Ale vědí všichni proč? Nebo jen chtějí digitalizovat, jelikož i ostatní digitalizují?

Doporučuji poslechnout rozhovor s Václavem Muchnou, zakladatelem Y Softu.

Firma by si podle Muchny měla na začátku vybrat důvod (nebo kombinaci důvodů), proč digitalizuje:

  1. Uživatelská zkušenost
  2. Automatizace a zvýšení efektivity
  3. Přehlednost procesů a měření

Rizikem digitalizace je údajně možné zneužití. Každý algoritmus je prolomitelný, ale současná míra technického a technologického zabezpečení je dostatečně velká, aby se prolomení nevyplácelo.

Mnohem častějším zdrojem úniku dat či nabourání se do systému je lidský faktor. Je mnohem jednodušší vylákat z konkrétních osob přístupy (například phishingem) a poté se přihlásit do systému. Nebo poslat email nebo dokonce dopis - lidi přehnaně věří offline dokumentům. 

Přínos digitalizace převyšuje několikanásobně rizika. Zároveň návratnost a efekt digitalizace má vysoce pozitivní efekt na výnosy i profit firmy.

 V Dáváme se zaměřujeme na digitalizaci procesů v obchodu, marketingu, financích, projektovém řízení, HR a zákaznické podpoře.

Máte zájem o automatizaci procesů? Kontaktujte nás!

adela.hricova@davame.cz
tel: +420 773 660 828