3 důležité automatizace pro finanční poradce

Finanční poradci mají za úkol postarat se o vaše finance. A teď nemyslím, že vám prodají produkt, ze kterého mají nejvyšší provizi.

Finanční poradce je vlastně obdobou rodinného doktora nebo pekaře na vesnici - měl by o vás vědět všechno a měl by s vámi být pravidelně v kontaktu.

Ale jak to dělat v dnešní uspěchané době?

Výročí, výročí, výročí

Není myšleno jen výročí smluv, abyste znovu zaplatili. Ale i narozeniny, svátek, Vánoce apod. Buď má o vás tyto informace v kalendáři a pak každý večer sedne a všechny obepíše či obvolá, nebo na to má automatizaci.

Automatizace každý den zjistí, kdo z klientů má narozeniny či svátek a odešle osobní SMS, dopis, email či jinou komunikaci. Díky současným systémům můžete mít navíc připravených více šablon, takže to vypadá, jako byste to psali skutečně vy.

Hlavně nezapomenout na schůzku

Finanční poradce umí používat kalendář. Ale kolikrát se vám stalo, že na to zapomněl váš klient? Stačí přitom jednoduchá automatizace.

Den před schůzkou přijde klientovi připomínka schůzky další den. A třeba hodinu před tím ještě jedna - s tím, že se na něj už těšíte.Tím si finanční poradce ušetří cestu, když by za klientem už jel a až na místě se dozvěděl, že nemá čas, nebo je nemocný.

Komunikace se nesmí ztratit

Základem je vědět o klientovi vše včetně historie a veškeré dřívější komunikace. Kdo by ale chtěl všechno zapisovat do nějakého CRM nebo snad ještě do excelu.

S tímto může opět pomoci automatizace. Můžete zaznamenat každý hovor (jak příchozí, tak odchozí), můžete automaticky ukládat do klientské karty i odeslané a přijaté sms či emaily včetně příloh.

Před schůzkou tak stačí projít jen poslední komunikace a hned je finanční poradce opět v obraze. Bez nutnosti zadávání dat do excelu, na papír či CRM.