Ušetřete hodiny času s administrativou
Až 76 % úkonů ve firmě jsou rutinní činnosti.
Díky automatizacím ušetříte desítky hodin času měsíčně.
Automatizovatelné činnosti ve firmě

Obchod
Příprava nabídek, odesílání vzorových emailů, potvrzování schůzek

Finance
Automatické vystavování faktur, kontrola proplacení, upomínání pomocí SMS a emailu

Marketing
Propojení webu a CRM, notifikace u nového zákazníka, chatboti, SMS/Whatsapp/FB komunikace

Administrativa
Tvorba nabídek, hlídání termínů smluv, aktualizace dat, příprava tiskových seznamů, reporting

Zákaznická podpora
Příjem požadavků na podporu, automatická odpověď zákazníkovi, měření spokojenosti

Lidské zdroje
Automatické odpovědi zájemcům o práci, proces zaškolení nového zaměstnance, recyklace zájemců
Automatizace nám ušetřily až 21.300,- v administrativních nákladech na jeden obchodní případ. Návratnost investice byla do dvou měsíců.